«گوترش» خواستار برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد-راهبرد معاصر
پوتین: ارتش روسیه جان اسیران را تضمین می‌کند ادعای حمایت روسیه از انصارالله در حمله به کشتی‌های انگلیسی آمریکا جنگنده‌های اف-۱۶ را در خاورمیانه مستقر کرد وزیر خارجه عراق: نسبت به احتمال گسترش جنگ از لبنان به کشور‌های دیگر نگران هستیم پوتین: ترامپ ارتباطی با روسیه ندارد ۱۲۰ محل متعلق به پ ک ک از سوی ترکیه مورد حمله قرار گرفت آمریکا با فروش موشک‌های «تاو» به عربستان موافقت کرد رابرت کندی: رای دادن به هریس، به معنای جنگ اتمی است نامه ایران به شورای امنیت در پی شهادت دو شهروند ایرانی در لبنان کودک پابرهنه‌ای که مردی میلیاردر شد و کشوری را خرید کانال ۱۲ اسرائیل: برآورد‌ها حاکی از آن است که پاسخ اسرائیل به ایران نزدیک و در راه است خبرگزاری رسمی لبنان: سه عضو المیادین و المنار بر اثر حمله هوایی اسرائیل شهید شدند ارتش رژیم صهیونیستی اسنادی در خصوص وابستگی خبرنگاران الجزیره به حماس منتشر کرد حمله مستقیم رژیم صهیونیستی به بیمارستان «کمال عدوان» غزه پیام معنادار سفارت ایران در لندن | وقتی کوروش یهودیان در بند را آزاد کرد

«گوترش» خواستار برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد

دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن محکوم‌کردن حملات رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه خواهان برقراری آتش‌بس فوری در این باریکه شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 21
کد خبر: ۲۶۰۸۳۰

به گزارش راهبرد معاصر، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق شمالی نوار غزه به ویژه حملات این رژیم به بیمارستان‌ها را محکوم کرد.

همچنین گوترش خواهان برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد.

از سوی دیگر سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای اعلام کرد: باید برای رسیدن مراقبت‌های پزشکی و کمک‌ها جهت جلوگیری از جان‌باختن انسان‌های بیش‌تر در غزه اولویت قائل شد.

این نهاد بین‌المللی تاکید کرد: حمله‌های اخیر به بیمارستان‌های شمال غزه بحران بشری را تشدید می‌کند و زندگی هزاران نفر را در معرض خطر شدید قرار می‌دهد.

سازمان ملل متحد بیان کرد: ما خواهان رسیدن فوری نیرو‌های امدادی به شمال غزه هستیم. نقض قوانین بین‌المللی در غزه ناپذیرفتنی است.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: هرگونه تغییراتی در قطعنامه ۱۷۰۱ در خصوص لبنان باید از طریق شورای امنیت سازمان ملل متحد انجام شود. ما ویرانی گسترده اهداف غیرنظامی در نتیجه حملات هوایی شبانه «اسرائیل» به لبنان را محکوم می‌کنیم./ مهر

کلمات کلیدی: گوترش غزه
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار