کولاک شدید محور پونل ـ خلخال را مسدود کرد-راهبرد معاصر
انتقال ۳۶ زندانی ایرانی از کویت به کشورمان ارمغان یک جرم کوانتومی جدید برای عصر کوانتوم شناسایی و کشف شبکه پولشویی و فرار مالیاتی با ۸۰ همت گردش مالی خبر خوش افزایش مستمری مددجویان از این ماه مدارس نوبت صبح و ادارات کازرون فردا تعطیل اعلام شد شرط استعفا برای شرکت در انتخابات شورا‌ها برداشته شد توقیف پرایدی که دانش آموزان را در صندوق عقب جابجا می‌کرد! فرآورده‌های حاوی تریاک باعث شفاف‌سازی پوست می‌شود؟ | توضیحات سازمان غذا و دارو بارش برف پاییزی به تهران رسید + جزئیات خبر خوش واریزی معوقات برای این گروه از معلمان آموزش و پرورش + جزئیات اطلاعیه مهم آموزش و پرورش درباره شبکه شاد سردار رادان: قسم می‌خورم که تروریست‌ها به سزای اعمالشان برسند اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان دختر لبنانی و فلسطینی در دانشگاه حضرت معصومه  دادستانی: علیه یک سایت خبری اعلام جرم شد/ چند فعال فضای مجازی تذکر گرفتند، برای چند نفر پرونده قضایی تشکیل شد هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی | بارش باران و برف در ۴ استان

کولاک شدید محور پونل ـ خلخال را مسدود کرد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه در محور پونل - خلخال بیش از ۷۰ سانتی متر برف باریده است، گفت: محور پونل - خلخال به دلیل بارش برف و کولاک شدید و عدم دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 23
کد خبر: ۲۶۱۰۳۰

به گزارش راهبرد معاصر، فریبرز مرادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: طی چند روز گذشته شاهد بارش باران و برف در استان بودیم که مناطق کوهستانی این استان سفیدپوش شدند که میزان بارش برف در برخی مناطق بیش از ۵۰ سانتی متر است. 

وی با بیان اینکه از روز گذشته و زمان آغاز بارش برف، نمک‌پاشی راه‌های مواصلاتی نیز آغاز شد، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته همکاران راهداری، همه راه‌های مواصلاتی اصلی این استان باز است و مشکلی در تردد وجود ندارد ولی به دلیل خیس بودن جاده ها، تردد به کندی انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه در محور پونل - خلخال بیش از ۷۰ سانتی متر برف باریده است، افزود: در محور اسالم - خلخال نیز ۸۰ سانتی متر و در محور ماسال - گیلوان نیز ۴۰ سانتی متر برف باریده است و نمک‌پاشی مسیر‌ها نیز مرتب توسط راهداران انجام می‌شود.

مرادی با بیان اینکه محور پونل - خلخال به دلیل بارش برف و کولاک شدید وعدم دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود شد، گفت: از رانندگان درخواست می‌شود جهت عزیمت به استان اردبیل از محور‌های آستارا - اردبیل و یا اسالم - خلخال تردد کنند./ تسنیم 

کلمات کلیدی: برف هواشناسی
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده