پوتین: در کنار ونزوئلا هستیم/ حمایت از کاراکاس در دفاع از منافعش-راهبرد معاصر
ایران: هم‌دستی آمریکا در جنایت رژیم صهیونیستی قطعی است در دیدار نمایندگان ایران و روسیه در وین چه گذشت؟ نامه عراقچی به شورای امنیت و گوترش درباره تجاوز اسرائیل افزایش شمار شهدای لبنان به ۲۶۵۳ شهید وقوع یک حادثه امنیتی سخت علیه صهیونیست‌ها در جنوب لبنان حزب الله خواستار تخلیه فوری ده‌ها شهرک صهیونیست نشین شد نتانیاهو: اسرائیل مواضع حمله در ایران را براساس منافع خود انتخاب کرد گروسی: آسیبی به تأسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است رایزنی وزرای خارجه قطر، سوریه و مصر با عراقچی دفتر نتانیاهو: اسرائیل زمان و شدت حمله را به ایران اطلاع نداده بود ایرلند خواستار توقف حملات از سوی ایران و رژیم اسرائیل شد اطلاعیه اقلیم کردستان پس از حمله اسرائیل بیانیه اتحادیه اروپا درباره حمله اسرائیل به ایران: طرفین را به خویشتن‌داری دعوت می‌کنیم تا از بروز وضعیتی که به نفع هیچ‌یک از طرفین نیست، جلوگیری شود ابراز همدردی سفارت روسیه با خانواده شهدای تجاوز اسرائیل به ایران رسانه اسرائیلی: حمله ضعیف علیه ایران بازدارندگی اسرائیل را به صفر بازگرداند

پوتین: در کنار ونزوئلا هستیم/ حمایت از کاراکاس در دفاع از منافعش

رئیس جمهور روسیه امروز در دیدار با نیکولاس مادورو در حاشیه اجلاس سران بریکس گفت: ما در کنار ونزوئلا قرار داریم و از این کشور در دفاع از منافع مردمش حمایت می‌کنیم.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 23
کد خبر: ۲۶۱۰۳۷
پوتین: در کنار ونزوئلا هستیم/ حمایت از کاراکاس در دفاع از منافعش

به گزارش راهبرد معاصر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه در دیدار با نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در حاشیه اجلاس سران بریکس در شهر کازان واقع در جمهوری تاتارستان روسیه گفت: تقویت روابط روسیه و ونزوئلا ادامه خواهد داشت.

رئیس جمهور روسیه در این دیدار ادامه داد: ایجاد روابط در بخش‌های مالی و سرمایه گذاری بر اساس تبادلات با ارز‌های ملی در دستور کار دو کشور قرار دارد. روسیه و ونزوئلا متعهد به تشکیل نظم نوین جهانی هستند، نه شکلی از استعمار جدید.

ولادیمیر پوتین، افزود: ونزوئلا از روسیه حمایت می‌کند. ما در کنار ونزوئلا قرار داریم و از آن در دفاع از منافع مردمش حمایت می‌کنیم./ مهر

کلمات کلیدی: ونزوئلا روسیه
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار