پوتین: ما با ایران در ارتباط هستیم / آینده روابط روسیه و آمریکا به واشنگتن بستگی دارد-راهبرد معاصر
رایزنی وزرای خارجه ایران و انگلیس با محوریت تجاوز اسرائیل حزب‌الله عراق: آمریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد دست رد ژنرال السیسی به سینه نتانیاهو سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به صورت رسمی چیزی درباره گفتگو‌ها دریافت نکرده‌ایم کامالا هریس: ایران به حمله نظامی اسرائیل پاسخ ندهد هشدار غرب به نتانیاهو: اقتصاد کرانه باختری را فلج نکن درخواست سه کشور از شورای امنیت برای تشکیل جلسه فوری درباره تجاوز اسرائیل به ایران ۱۸ شهید و مجروح در بمباران حاره صیدا در جنوب لبنان عراقچی در کمیسیون امنیت ملی: خواهان جنگ نیستیم اما از جنگ فرار نمی‌کنیم ایران: هم‌دستی آمریکا در جنایت رژیم صهیونیستی قطعی است در دیدار نمایندگان ایران و روسیه در وین چه گذشت؟ نامه عراقچی به شورای امنیت و گوترش درباره تجاوز اسرائیل افزایش شمار شهدای لبنان به ۲۶۵۳ شهید وقوع یک حادثه امنیتی سخت علیه صهیونیست‌ها در جنوب لبنان حزب الله خواستار تخلیه فوری ده‌ها شهرک صهیونیست نشین شد

پوتین: ما با ایران در ارتباط هستیم / آینده روابط روسیه و آمریکا به واشنگتن بستگی دارد

پوتین در خصوص روابط این کشور با ایران گفت: ما با تهران در ارتباط هستیم و نقش ما ایجاد شرایطی است که به کاهش درگیری منطقه‌ای کمک کند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 24
کد خبر: ۲۶۱۰۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ ولادیمیر پوتین با اعلام این خبر که برزیل ریاست دوره‌ای گروه بریکس در سال آینده را بر عهده خواهد داشت، گفت: گروه ما به روی همه باز است، بدون هیچ‌گونه دیکته یا شرطی از سوی هیچ‌کس.

وی افزود: ۳۵ کشور آمادگی خود را برای پیوستن به بریکس اعلام کرده‌اند و ما با فهرست مشخصی موافقت خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور روسیه تصریح کرد: ما به دنبال تحقق عدالت در اقتصاد جهانی هستیم. پوتین افزود که آینده روابط روسیه و آمریکا به واشنگتن بستگی دارد.

پوتین در خصوص روابط این کشور با ایران گفت: ما با تهران در ارتباط هستیم و نقش ما ایجاد شرایطی است که به کاهش درگیری منطقه‌ای کمک کند.

کلمات کلیدی: پوتین روسیه
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده