حال آیت الله مکارم شیرازی رو به بهبودی است-راهبرد معاصر

حال آیت الله مکارم شیرازی رو به بهبودی است

دفتر آیت الله مکارم شیرازی با انتشار بیانیه ای ضمن تشکر از دعای خیر آحاد مومنین، از بهبود وضعیت این مرجع تقلید خبر داده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 31
کد خبر: ۲۶۴۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ کسالت چندی پیش حضرت آیت الله مکارم شیرازی موجب شیوع شایعاتی پیرامون سلامتی ایشان گردید. در زمان بستری شدن ایشان در بیمارستان، شماری از مقامات کشوری و لشکری و در راس آنان مقام معظم رهبری ضمن سرزدن به ایشان، برای سلامتی ایشان دعا فرمودند.

 

دفتر آیت الله مکارم شیرازی شب گذشته با انتشار بیانیه ای از بهبود وضعیت این مرجع تقلید خبر داد. در این بیانیه آمده است: در پی کسالت آیت‌ الله‌ العظمی مکارم شیرازی مدظله‌العالی، مردم مؤمن و شریف ایران اسلامی و علاقه‌مندان مرجعیت در سراسر دنیا با دعا و نیایش‌های خالصانه و برگزاری دعای توسل و پیام‌های فراوان و آکنده از مهر و بزرگواری خود جلوه‌های پرشکوه از عشق و دلدادگی به اسلام و مرجعیت را، به نمایش گذاشتند.

 

بیانیه ادامه یافته است: اکنون‌که به برکت ادعیه‌ خالصانه مقربان درگاه الهی و تلاش‌های پیگیر تیم پزشکی حال عمومی معظم‌له رو به بهبودی است از عموم مؤمنین به‌ویژه رهبر معظم انقلاب و مراجع عالی‌قدر تقلید دامت برکاتهم، علما و فضلای گران‌قدر، رؤسای محترم قوا و سایر مقامات کشوری و لشکری و همچنین تمامی علاقه‌مندان به مرجعیت در داخل و خارج از کشور که با حضور و عیادت و یا ارسال پیام و تلفن ابراز محبت نمودند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم.

 

بیانیه حاکی است: همچنین از مجموعه مدیران و پزشکان و کادر درمانی و کارکنان بیمارستان‌هایی که در این مدت جهت رفع کسالت معظم له در تهران و قم تمامی تلاش خود را مبذول داشتند، صمیمانه تشکر کرده از خداوند متعال عزت و سربلندی و دوام توفیقات تمامی آنان را مثالت می‌کنیم.

 

آیت‌ الله مکارم شیرازی مهرماه امسال به توصیه پزشکان و به‌منظور پیگیری روند درمان دریکی از بیمارستان‌های تهران بستری‌ و پس از چند روز مرخص شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار