شیخ نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از خاک لبنان ندارد دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد ترامپ: ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت! روبیو مدعی شد: پرونده لبنان از ایران جداست! شهباز شریف: تفاهم‌نامه ایران و آمریکا شامل موشک‌های بالستیک نمی‌شود تجاوز اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو آغاز دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن عضو هیات مذاکره‌کننده: انحصار خرید کالای آمریکایی در هیچ تفاهم و توافقی وجود ندارد دبیرکل جدید اتحادیه عرب تعیین شد / نبیل فهمی کیست؟ چه کسی نخست وزیر بعدی بریتانیا است؟ ماجرای ورود بازرسان آژانس به ایران چیست؟ منبع آگاه: صرف شدن پول‌های بلوکه شده برای خرید غلات واقعیت ندارد ادعای ترامپ: ایران با بازرسی‌های هسته‌ای موافقت خواهد کرد پاکستان: توافق ایران و آمریکا، به معنای پایان سیاسی نتانیاهو است وزارت خارجه آمریکا: روبیو فردا راهی خاورمیانه می‌شود نیویورک تایمز: ترامپ خواستار تسلیم ایران برای پایان جنگ بود؛ اما آمریکا بود که تسلیم شد

نمایندگی ایران در سازمان ملل: همواره به «ماهیت» و «شدت» تهدیدات ایالات متحده پاسخی متناسب داده‌ایم/ این مسیر ادامه خواهد داشت

نمایندگی ایران در سازمان ملل: همواره به «ماهیت» و «شدت» تهدیدات ایالات متحده پاسخی متناسب داده‌ایم/ این مسیر ادامه خواهد داشت دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: ایران هرگز آغازگر تشدید تنش‌ها نبوده بلکه همواره به ماهیت و شدت تهدیدات ایالات متحده پاسخی متناسب داده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۳ - 2025 February 10
کد خبر: ۲۷۰۷۰۹

به گزارش راهبرد معاصر، دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در نیویورک در پیامی در شبکه مجازی ایکس، ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: انقلاب مردم ایران بت آمریکایی را در هم شکست، به سلطه آمریکا در ایران پایان داد و به دنبال رابطه‌ای منطقی، عادلانه بوده است.

دفتر نمایندگی سازمان ملل در نیویورک در ادامه این پیام نوشت: جمهوری اسلامی ایران هرگز آغازگر تشدید تنش‌ها نبوده است، بلکه همواره به ماهیت و شدت تهدیدات ایالات متحده پاسخی متناسب داده است، و این مسیر ادامه خواهد داشت./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار