رایزنی عراقچی و فرمانده ارتش پاکستان درباره نقض آتشبس توسط اسرائیل
سیدعباس عراقچی و فرمانده ارتش پاکستان در ارتباط با موارد نقض آتشبس در ایران و لبنان توسط رژیم صهیونسیتی رایزنی و گفتوگو کردند. 
به گزارش راهبرد معاصر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با ژنرال «عاصم منیر»، فرمانده ارتش پاکستان، از نقش سازنده و مسئولانه دولت پاکستان و تلاشهای مستمر و موثر وی برای پایان دادن به جنگ و تقویت صلح و امنیت در منطقه قدردانی کرد.
در این تماس، طرفین همچنین با اشاره به گفتگوی تلفنی اخیر شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان با رئیسجمهور پزشکیان، بر اهمیت تداوم هماهنگیها و پیگیری محورهای مورد توافق در آن گفتوگو تأکید کردند.
در این گفتوگو همچنین موارد نقض آتشبس در ایران و لبنان توسط رژیم صهیونیستی مورد بحث قرار گرفت./ ایسنا