افزایش ناگهانی قیمت محصولات اپل آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع شد؟ اجرای محدودیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتو‌های فرابنفش اطلاعیه آموزش و پرورش درباره نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد

آغاز مرحله جدید طرح فاصله‌گذاری هوشمند از فردا ۲۳ فروردین

آغاز مرحله جدید طرح فاصله‌گذاری هوشمند از فردا ۲۳ فروردین براساس این بخشنامه همه دستگاه‌های اجرایی موظفند از ۲۳ فروردین ماه جاری ترتیبی اتخاذ کنند تا با تشخیص بالاترین مقام مسئول، ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع با حضور دو سوم کارکنان انجام شود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 10
کد خبر: ۴۰۰۸۰

به گزارش راهبرد معاصر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: مرحله جدید طرح فاصله گذاری هوشمند از فردا شنبه (٢٣ فروردین ماه) در استان تهران اجرا می‌شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ غلامرضا عباس پاشا افزود: براساس بخشنامه ۱۹ فروردین ماه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و آغاز مرحله فاصله گذاری هوشمند و بند ۱۴ مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اجرایی می‌شود.

 

وی ادامه داد: براساس این بخشنامه همه دستگاه‌های اجرایی موظفند از ۲۳ فروردین ماه جاری ترتیبی اتخاذ کنند تا با تشخیص بالاترین مقام مسئول، ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع با حضور دو سوم کارکنان انجام شود.

 

پاشا تصریح کرد: به منظور کاهش حضور کارکنان در محیط اداری، مقرر شده تا یک سوم کارکنان وظایف خود را به صورت دورکاری انجام دهند و در صورت عدم امکان انجام وظایف به صورت دورکاری با اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان آسیب پذیر به ترتیب اقدام شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: شروع ساعت کار کارکنان تا اطلاع ثانوی در استان تهران از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود.

 

پاشا افزود: در شهرستان‌های استان تهران که روز‌های پنجشنبه نیز به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند، طبق روال گذشته ساعات کاری در روز‌های عادی از ۷:۳۰ تا ۱۴ و روز‌های پنجشنبه از ۷:۳۰ تا ۱۳ است.

 

وی خاطرنشان کرد: با رعایت کلیه پروتکل‌های اصول بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا، حداکثر برنامه ریزی و تمهیدات لازم در راستای حفظ سرمایه انسانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس به عمل آید.

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار