مراکز آموزشی مازندران شنبه غیر حضوری است تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران در پی صدور هشدار قرمز هواشناسی خبر خوش برای بازنشستگان و کارکنان نظام سلامت وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات در روز شنبه ۴ اسفند مدیر عامل خبرگزاری قوه قضائیه: هر دو سارق دانشجوی دانشگاه تهران ایرانی هستند انسداد محور عباس آباد-کلاردشت به علت ریزش کوه آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور / بارش برف و باران در برخی محور‌ها افتتاح بازار بزرگ میوه و تره‌بار غرب استان تهران در شهریار بارش برف و باران شدید در مازندران / سفر به شمال ممنوع هواشناسی: یخبندان در راه تهران؛ هوا ۱۰ درجه سردتر می‌شود وزیر آموزش و پرورش: حل مسائل معیشتی معلمان از اولویت‌ها است پرداخت حقوق فرهنگیان با نرم‌افزار جدید دستمزد در آینده نزدیک توضیحات وزیر آموزش و پرورش در خصوص رقم یک میلیونی بازمانده از تحصیل در کشور صحنه قتل دانشجوی دانشگاه تهران بازسازی شد هواشناسی ایران ۲ اسفند؛ هشدار بارش سنگین برف و یخبندان در ۱۵ استان

چگونگی پرداخت شهریه برای سال تحصیلی جدید

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی آموزش و پرورش درباره نحوه تعیین و پرداخت شهریه مدارس توضیح داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 04
کد خبر: ۴۴۵۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، زهرا مظفر مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی آموزش و پرورش درباره چگونگی تعیین شهریه برای سال تحصیلی آینده بیان کرد: تعیین تکلیف پرداخت هزینه اضافی حین ثبت نام دانش آموزان و تعیین شهریه مطابق روال سال‌های گذشته است به این ترتیب که مطابق آیین‌نامه ثبت نام هیچ هزینه‌ای به جز مبلغی برای بیمه و کتاب دانش‌آموزان نباید از اولیا اخذ شود.

 

او ادامه داد: برای مدارس غیردولتی و سمپاد هم طبق شهریه مصوب باید هزینه دریافت شود علاوه بر آن تعیین شهریه آموزشی و غیرآموزشی به بعد از مهر موکول خواهد شد، شهریه مدارس سمپاد هم که نصف شهریه مصوب مدارس غیردولتی در نظر گرفته می‌شود.

 

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مدارس هیئت امنایی و دولتی به هیچ وجه حق دریافت شهریه ندارند، گفت: در انواع مدارس دولتی این قاعده برقرار است و با توجه به اینکه امکان نام نویسی اینترنتی کتاب درسی به طور فردی هم میسر شده است خانواده‌ها می‌توانند از این طریق برای دریافت کتاب  اقدام کرده و هزینه‌ای هم از این بابت حین ثبت نام پرداخت نکنند.

 

مظفر تاکید کرد: چنان در حین ثبت‌نام و فعالیت مدرسه خانواده‌ها با مشکلی مواجه شدند با مراجعه به سامانه shekayat.medu.ir به ثبت نام مشکل و اعتراض خود بپردازند تا ظرف مدت یک هفته به آن پاسخ داده شود و پیگیری‌های لازم انجام شود.

 

او درباره حضور دانش آموزان در مدارس برای رفع اشکال و شرکت در جلسات امتحان گفت: در این بازه زمانی تیم‌های ناظر ما فعالیت خود را دنبال می‌کنند و خانواده‌ها هم مختار هستند تا بیست و هفتم خرداد اگر دانش آموزی نیاز به رفع اشکال داشت او را به مدرسه بفرستند و فقط در این مدت استفاده از سرویس مدرسه به دلیل شرایط موجود و بیماری منع کردیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر