ذوالنور: کمیسیون امنیت ملی تلاش های رسانه ای دشمن را اقدامی ضد ایرانی می داند-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

ذوالنور: کمیسیون امنیت ملی تلاش های رسانه ای دشمن را اقدامی ضد ایرانی می داند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این کمیسیون تلاش‌های رسانه‌ای دشمن را اقداماتی ضد ایرانی دانسته و بر همین اساس موضوع را دنبال میکند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۳۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 21
کد خبر: ۵۱۵۸۳

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پس از حضور معاون برون‌مرزی صداوسیما در نشست عصر این کمیسیون در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تلاش برون‌مرزی صداوسیما به عنوان بارزترین عرصه دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی در دنیا و در خنثی کردن اقدامات بیگانگان و همچنین رساندن اقدامات، تلاش‌ها، پیام‌ها و فرهنگ ایران به خارج از کشور مؤثر است.

 

وی افزود: تمام غول‌های رسانه‌ای دنیا برای تغییر افکار عمومی و سبک زندگی و خصومت با ملت ما بسیج شده است لذا حتماً باید تلاش برون‌مرزی صداوسیما تقویت شود.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: رویکرد مجلس یازدهم تقویت صداوسیما است و کمیسیون امنیت ملی نتیجه تلاش‌های رسانه‌ای دشمن را اقدامات امنیتی می‌داند لذا نگاه ما به این موضوع نگاه بدون توجه به مسائل امنیتی نیست.

 

ذوالنوری خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی پیش‌قدم شده است که از اقدامات برون‌مرزی صداوسیما حمایت کند.

 

وی افزود: ما هم در صحن علنی مجلس به دلیل آنکه اعضای این کمیسیون با نمایندگان سایر کمیسیون‌ها ارتباط مستقیم داشته و هم با توجه به اینکه کمیسیون امنیت سه نماینده در کمیسیون تلفیق، بودجه داشته و هم ارتباطاتی که با سایر مسئولین داریم نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا از اقدامات برون‌مرزی صداوسیما حمایت کنیم.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ در دنیای فعلی که هم‌اکنون شبکه‌های مختلف میلیارد دلاری هزینه می‌کنند تلاش می‌کنیم تا در حد بضاعت و امکانات مالی کشور بتوانیم به تقویت بنیه رسانه‌ایی کمک کنیم و ان‌شاءالله معاونت برون‌مرزی و شبکه‌های زیرمجموعه آن بتوانند رسالت و مأمورت مهم خود را که تأمین منافع ملی و کمک به مردم کشورمان باشد را به خوبی محقق کنند.

 

منبع:فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده