ترامپ به دنبال برکناری روسای اف بی آی، سیا و پنتاگون-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ترامپ به دنبال برکناری روسای اف بی آی، سیا و پنتاگون

یک پایگاه خبری آمریکایی گزارش داد که در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات، او قصد دارد رئیس پلیس فدرال، رئیس سیا و وزیر دفاع را برکنار و افراد جدید را جایگزین آنها کند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - 2020 October 26
کد خبر: ۶۴۳۶۵

به گزارش راهبرد معاصر،  پایگاه خبری آکسیوس به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید گزارش داده است که اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر برنده شود لیستی از اخراجیهای دولت را آماده کرده است.

 

به گفته دو مقام مطلع، ترامپ قصد دارد بلافاصله بعد از پیروزی «کریستوفر ری» رئیس پلیس فدرال، «جینا هاسپل» رئیس سازمان سیا و «مارک اسپر» وزیر دفاع این کشور را برکنار کند و افراد جدیدی را جایگزین آنها کند.

 

براساس این گزارش، لیست افرادی که قرار است عوض شوند طولانی است اما این سه نفر در اولویت هستند و اول از همه رئیس اف بی آی قرار دارد.

 

آکسیوس در ادامه توضیح داده است که کریستوفر ری و جینا هاسپل در حلقه داخلی ترامپ در کاخ سفید جزو غیرقابل اعتمادترینها هستند و اگر دردسرهای انتخاباتی و تبعات آن نبود هر دوی آنها را حتی قبل از انتخابات تغییر می‌داد.

 

پیش از این گزارش شده بود که رئیس کارکنان کاخ سفید از کارکنان این ستاد نیز خواسته است که همگی استعفای خود را آماده کنند تا در صورت پیروزی ترامپ دست وی برای تغییر و تحولات جدید باز باشد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده