سردار سلامی:انتقام خون سردار سلیمانی جزو برنامه‌های اصلی ماست-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

سردار سلامی:انتقام خون سردار سلیمانی جزو برنامه‌های اصلی ماست

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اجازه نمی‌دهیم که خون مطهر شهید سلیمانی بدون قصاص باقی بماند و انتقام خون سردار سلیمانی جزو برنامه‌های اصلی ماست.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 06
کد خبر: ۷۳۱۹۱

به گزارش راهبرد معاصر سردار سرلشکر حسین سلامی امشب در جمع خبرنگاران در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه ما خیلی به سردار سلیمانی مدیون هستیم، اظهار داشت: همه ملت ایران، همه مسلمانان و همه تاریخ اسلام به سردار مدیون است.

وی با اشاره به اینکه استقلال، امنیت، آرامش و عزت ما همه متعلق به این شهداست، افزود: این‌ها همه میراث ماندگار سردار شهید سلیمانی و همه شهدایی است که در کنار سردار و با ایشان بودند و الان هم با هم هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دلتنگی ما هم موضوع خیلی مهمی است، ادامه داد: حاج قاسم همیشه پیش ماست و ما همیشه پیش حاج قاسم هستیم و هیچ وقت این را فراموش نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه راه حاج قاسم را ادامه می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم این خون مطهر و خون‌های مطهر خدای نکرده بدون قصاص باقی بماند، افزود: مهمتر از همه ادامه راه نورانی و تعقیب هدف‌های بزرگ حاج قاسم است.

سردار سلامی با بیان اینکه این‌ها نباید روی زمین ناقص باقی بماند، تصریح کرد: مهم پرچمی است که به اهتزار درآمده و اجازه نمی‌دهیم روی زمین بیافتد. همراهش هستیم، می‌رویم و این راه را ادامه می‌دهیم؛ مردم ما هم در این مسیر هستند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی خودش، تاثیراتش و میراثی که به جای گذاشته، همه این‌ها می‌ماند، گفت: انتقام خون سردار سلیمانی جزو برنامه‌های اصلی ماست و هر زمان که موقعیت حاصل شود، انجام می‌شود.

تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار