رئیسی: امکان کاهش جدی تورم و گرانی وجود دارد-راهبرد معاصر
علم‌الهدی: سخنگوی دولت گفته «سیاست دولت در مقابل مسئله حجاب سیاست سلبی نیست» | رهبری می‌گویند بی‌حجابی جرم است، مگر می‌شود دولت بگوید سیاستش مقابله با جرم نیست؟ پاسخ یک منبع نزدیک به قالیباف به سخنان نخست وزیر لبنان در خصوص آتش بس قالیباف در گفتگو با روزنامه فرانسوی فیگارو: از هر تصمیم مجلس، دولت و مقاومت لبنان حمایت می‌کنیم خطیب جمعه تهران: اسرائیل منتظر معجزه غزه و لبنان باشد | هشدار جدی برای تل‌آویو و شرکای آن سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان واکنش متفاوت زیباکلام به ترور یحیی السنوار توسط اسرائیل: چقدر می‌گفتند زیر تونل‌ها پنهان شده است محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: تعداد بازماندگان از تحصیل به‌دلیل فقر نگران‌کننده است پاسخ یوسف پزشکیان به اظهاراتی که رسایی به رئیس‌جمهور نسبت داد فرمانده نیروی دریایی ارتش به المیادین: واکنش ما شدید و شوکه کننده خواهد بود رهبر انقلاب: تکریم سرکار خانم مصطفوی کاری شایسته است | ایشان با استقامتی که از فرزندِ امام خمینی انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام نشان دادند؛ یک نمونه آن تشکیل انجمن دفاع از فلسطین است فاطمه مهاجرانی: اولویت دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۴ توجه به اقشار کم‌درآمد است پزشکیان: قرار نیست به هر قیمتی به سمت توسعه حرکت کنیم شهید نیلفروشان در خانه ابدی خود آرام گرفت + فیلم مراسم تشییع شهید نیلفروشان | بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان؛ راه شهدا ادامه دارد

رئیسی: امکان کاهش جدی تورم و گرانی وجود دارد

سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه سه برنامه را برای کاهش هزینه‌ها در نظر گرفته است، گفت: برنامه اول کنترل تورم، دوم تامین مسکن و سوم نظام سلامت است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 29
کد خبر: ۸۹۸۱۹

به گزارش راهبرد معاصر سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در اولین برنامه تبلیغاتی خود در رادیو اقتصاد اظهار داشت: آنچه من را وادار به حضور در عرصه انتخابات کرد، مشکلات اقتصادی، ناامیدی‌ها و شرایط بازار برای تولیدکننده و مصرف کننده بود.

رئیسی گفت: من شاهد برخی نارسایی‌ها مثل پرونده‌های فساد اقتصادی بودم.

 

وی با بیان اینکه من نمی‌خواهم خدمات و زحماتی که در ادوار مختلف انجام شده است را نادیده بگیرم، گفت: ما ناگزیر به یک تحول هستیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلات موجود را حاصل بی‌برنامگی و عمل نکردن به برنامه می‌دانم. مسئول دولت باید یک درک صحیح از مشکلات و آماده یک اقدام انقلابی باشد.

 

رئیسی گفت: در دهه ۹۰ وضعیت اقتصاد آسیب جدی دیده است. در ۸ سال گذشته قیمت خودرو ۷ برابر، قیمت گوشت ۵ برابر، قیمت مسکن ۷ برابر افزایش پیدا کرده و ارزش پول ملی نیز افت کرده است.

وی با بیان اینکه ما سه برنامه را برای کاهش هزینه‌ها در نظر گرفتیم، گفت: برنامه اول کنترل تورم، دوم تامین مسکن و سوم نظام سلامت است.

 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما باید جلوی خلق پول را بگیریم، زیرا نقدینگی سیل بنیان‌کن است. ما طرح داریم که چگونه این نقدینگی را به سمت تولید هدایت کنیم.

رئیسی با تاکید بر اینکه دولت پرهزینه اداره می‌شود، گفت: نرخ تورم باید کاهش پیدا کند. ما معتقدیم امکان کاهش جدی نرخ تورم و گرانی وجود دارد.

 

وی افزود: ارز ۴۲۰۰ تومانی چقدر وارد سفره مردم شد؟ این میزان ارز به جیب چه کسانی رفته است؟ ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیب افراد خاصی، به تعداد انگشتان دست، رفته است. البته من تعداد آن‌هایی که ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیبشان رفته است را دارم./شبکه خبر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار