آیین بهره برداری از خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک با حضور روحانی-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

آیین بهره برداری از خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک با حضور روحانی

آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت با ارزش سرمایه گذاری ۵۳ هزار میلیارد تومان با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۳۱ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 22
کد خبر: ۹۶۲۱۱
به گزارش راهبرد معاصر، یین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت از جمله طرح خط لوله انتقال نفت خام گوره تا جاسک در استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان با حضور ویدئو کنفرانسی حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور آغاز شد.

با افتتاح این طرح برای اولین بار امکان دریافت و بارگیری نخستین محموله و صادرات نفت از منطقه استراتژیک دریای عمان در تاریخ صنعت نفت ایران فراهم می‌شود. در این پروژه عمرانی هزار کیلومتر لوله مقاوم برابر خوردگی توسط مهندسان داخلی تولید شد که سنگ معدن، تختال ورق و حتی پوشش آن کاملا تولید داخل است.

اجرای هزار کیلومتر خط لوله، ساخت یک واحد تلمبه خانه و دو ایستگاه توپک رانی، احداث دو پست برق و ۲۳۰ کیلومتر خط انتقال برق، ساخت داخلی ۸۰ دستگاه شیرآلات بین راهی چند ۱۰ تنی برای نخستین بار در کشور، ساخت پمپ‌های بسیار عظیم دو و نیم مگاواتی سازگار با سرویس ترش برای نخستین بار در کشور، احداث پایانه صادراتی و گوی شناور برای بارگیری نفت خام از سواحل مکران از جمله ظرفیت‌های ایجاد شده برای تحقق این طرح راهبردی است که اشتعالزایی برای بیش از هزار نفر را با خود به همراه دارد./تسنیم
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار