اعلام زمان واریز وام 7 میلیونی بازنشستگان کارگری+ جزئیات-راهبرد معاصر

اعلام زمان واریز وام 7 میلیونی بازنشستگان کارگری+ جزئیات

چند روز است که بازنشستگان کارگری در انتظار واریز وام 7 میلیون تومانی هستند. طبق وعده مسئولان وام بازنشستگان کارگری باید در روزهای اول تا سوم به حساب متقاضیانی که قبلا ثبت نام وام بازنشستگان کرده بودند واریز می شد که هنوز خبری نیست.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 28
کد خبر: ۹۶۸۸۰

به گزارش راهبرد معاصر، از روز دوازدهم تیر ماه 1400 ثبت نام وام هفت میلیونی بازنشستگان کارگری  انجام گرفت . پرداخت این وام براساس اولویت خواهد بود و تقدم وتاخر در زمان ثبت نام ملاک نمی باشد . برای دریافت وام 7 میلیونی بازنشستگان اولویت با کسانی می باشد که تاکنون وامی دریافت نکرده اند و به آن دسته از مستمری بگیرانی که وام دریافت کرده اند و در حال پرداخت اقساط هستند وام تعلق نمی گیرد. هم چنین بیماران خاص و صعب العلاج و افرادی که فرزندان آنها در شرف ازدواج هستند و یا در حال جابجایی مسکن هستند با ارائه مدرک معتبر در اولویت پرداخت قرار دارند. پس از پایان مهلت ثبت نام وام 7 میلیونی بازنشستگان کارگری قرار بود این وام در روزهای اول تا سوم مرداد واریز شود که در آخرین اظهار نظر رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران امروز 6 مرداد زمان واریز اعلام شده است. 

علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در این رابطه می‌گوید: احتمالاً تا آخر وقت امروز (ششم مرداد) یا نهایتاً فردا صبح وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تاریخ‌ها قطعی است، گفت: طبق پیگیری‌هایی که شده و قول‌هایی که به ما داده‌اند باید حداکثر تا فردا صبح واریزی‌ها انجام شود.

دهقان کیا تاکید می‌کند: این وام هفت میلیون تومانی به حساب بازنشستگانی واریز می‌شود که مراحل ثبت نام را پشت سر گذاشته و واجد شرایط دریافت باشند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار