رئیس سازمان حفاظت محیط زیست انتخاب شد-راهبرد معاصر
تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست انتخاب شد

«علی سلاجقه»‌ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شد
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 03
کد خبر: ۱۰۴۲۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس جمهور با صدور حکمی علی سلاجقه را به سمت "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.


 آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور حکمی علی سلاجقه را به سمت "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست" منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی سلاجقه

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست» منصوب می‌نمایم.

 

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیأت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

 

تفصیل مأموریت‌ها و انتظارات از آن معاونت به پیوست این حکم ابلاغ می‌شود.

 

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران/فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده