صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 05
کد خبر: ۱۰۴۵۱۰

ورود پنجمین محموله کمک‌های بشر دوستانه ایران به افغانستان

پنجمین محموله از کمک‌های بشر دوستانه ایران در حالی وارد کابل شده است که نهاد‌های بین‌المللی نیز نسبت به احتمال بروز فاجعه انسانی در افغانستان هشدار می‌دهند.

به گزارش راهبرد معاصر، در ادامه کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران، پنجمین محموله کمکی وارد کابل پایتخت افغانستان شده است.

این محموله به وزن ۵۰ تن شامل مواد غذایی، دارو و پتو و سایر اقلام مورد نیاز مردم افغانستان است تا با آغاز سرمای هوا در اختیار مردم این کشور قرار گیرد.

این در حالی است که روز گذشته نیز، چهارمین محموله کمک‌های انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای مردم افغانستان از مرز «دوغارون» وارد این کشور شد.

این محموله توسط ۶ دستگاه تریلی به حجم ۹۴ تن شامل انواع مواد غذایی، اقلام بهداشتی و همچنین کپسول‌های اکسیژن به وزن ۲۲ تن از مرز زمینی دوغارون وارد افغانستان شد تا در اختیار مردم این کشور قرار گیرد.

سومین محموله از کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران نیز چهارم مهرماه شامل ۱۵ تن مواد غذایی و دارو وارد افغانستان شده بود.

همچنین پیش از آن نیز محموله‌ای شامل ۲۱ تن مواد غذایی از جمله برنج، روغن و دیگر اقلام خوراکی از طریق هوایی به کابل ارسال شده بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: