صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۰۳ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 09
کد خبر: ۱۰۴۸۴۸

پیش بینی هوا در سه روز آینده

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در بخش‌هایی از خراسان شمالی، خراسان‌رضوی و اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز ابرناکی و بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود گفت: در بخش‌هایی از خراسان شمالی، خراسان‌رضوی و اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز ابرناکی و بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: روز یکشنبه در گیلان، شرق اردبیل و غرب مازندران بارش پراکنده انتظار می‌رود و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و جوی پایدار حاکم است.

ضیائیان بیان کرد: طی سه روز آینده برای نوار شرقی کشور و همچنین در بخشی از استان‌های سمنان، یزد، اصفهان و کرمان وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق مستعد وزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی یادآور شد:طی روز‌های شنبه و یکشنبه در نواحی شمال شرق کشور کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

ضیائیان اظهار کرد: امشب و فردا دریای خزر و طی سه روز آینده غرب خلیج‌فارس متلاطم و مواج خواهد بود.

او درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف تا نیمه‌ابری و گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۲۱ درجه و کمترین دمای آن ۱۲ درجه خواهد بود./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: