صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۰۶
  • سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱
  • Tuesday 01 November 2022
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 26
کد خبر: ۱۰۶۸۲۳

گفت و گوی برجامی پوتین و جانسون

دولت انگلیس در بیانیه‌ای از گفت‌وگوی نخست‌وزیر این کشور با رئیس‌جمهور روسیه درباره موضوعات مختلفی از جمله توافق هسته‌ای خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، پایگاه اینترنتی دولت انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: بوریس جانسون نخست وزیر این کشور پیش از بیست و ششمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل گفت وگویی تلفنی درباره موضوعات مختلف با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه داشته است.
در بخشی از این بیانیه آمده است: نخست وزیر جانسون گفت انگلیس و روسیه، اعضای دائمی شورای امنیت و از اقتصاد‌های بزرگ جهان با یک پیشینه تاریخی دیرینه و مشترک، مسئولیتی مشترک برای همکاری با یکدیگر در راستای چالش‌های مشترکی مثل تغییرات آب و هوایی و مع پایگاه اینترنتی دولت انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: بوریس جانسون نخست وزیر این کشور پیش از بیست و ششمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل گفت وگویی تلفنی درباره موضوعات مختلف با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه داشته است.
در بخشی از این بیانیه آمده است: نخست وزیر جانسون گفت انگلیس و روسیه، اعضای دائمی شورای امنیت و از اقتصاد‌های بزرگ جهان با یک پیشینه تاریخی دیرینه و مشترک، مسئولیتی مشترک برای همکاری با یکدیگر در راستای چالش‌های مشترکی مثل تغییرات آب و هوایی و معاهده‌های پادمانی بین المللی مانند توافق هسته‌ای دارند. اهده‌های پادمانی بین المللی مانند توافق هسته‌ای دارند./ایسنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: