صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 02
کد خبر: ۱۰۷۸۷۳

درخواست پوتین از ارتش روسیه برای مقابله با کرونا

پوتین گفت که روسیه ممکن است به کمک ارتش برای ساخت بیمارستان‌های صحرایی مخصوص بیماران کرونایی نیاز داشته باشد، زیرا این کشور با افزایش همه‌گیری ویروس که منجر به تعطیلی محل کار در سراسر کشور شده است، دست به گریبان است.

به گزارش راهبرد معاصر، از آنجایی که تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در روسیه افزایش پیدا کرده است و کیسه‌های جسد در سردخانه‌ها انباشته می‌شود، این نگرانی وجود دارد که دولت ولادیمر پوتین، رئیس جمهوری روسیه کنترل مبارزه با ویروس کرونا را از دست بدهد.

پوتین در خطاب به سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه گفت: موقعیت کنونی کشور خیلی دشوار است. بیش از ۴۰ هزار مبتلای جدید در روز ثبت می‌شود که این رقم واقعا بی سابقه است. من از شما می‌خواهم تا در صورت نیاز خدمات پزشکی را فراهم کنید.

در حالی که کشور با بحران همه گیری کرونا مبارزه می‌کند، یک پزشک ارشد هشدار داد که ۸۰ درصد از تلفات فزاینده بیماران شدید در روسیه افرادی هستند که واکسن را قبول ندارند و گواهی‌های جعلی درست می‌کنند؛ سپس مبتلا می‌شوند و در نهایت فوت می‌کنند.


کاخ کرملین درخصوص میزان بالای مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ ابراز نگرانی کرد و هشدار داد که مردم درمان‌های خانگی را سریعا متوقف کنند./ایسنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: