صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 06
کد خبر: ۱۲۱۰۱۶

مخبر ۲ مصوبه دولت را برای اجرا ابلاغ کرد

معاون اول رئیس‌جمهور مصوبات مربوط به تمدید مهلت‌های مقرر در آئین نامه اجرایی بودجه ۱۴۰۰ کل کشور و تشکیل کارگروه ویژه سفرهای استانی رئیس‌جمهور را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش راهبرد معاصر محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه مربوط به تمدید مهلت‌های مقرر در آئین نامه اجرایی بودجه1400 کل کشور به منظور رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان برای تخصیص و صدور اسناد تسویه خزانه نوع اول را ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در جلسات مورخ 10 و 13 بهمن 1400، ضمن اصلاح آئین نامه اجرایی جز (1) بند (ز) تبصره (5) قانون بودجه سال 1400 کل کشور، مهلت‌های مقرر در این آئین نامه به منظور رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان برای تخصیص و صدور اسناد تسویه خزانه نوع اول را به ترتیب تا 25 بهمن ماه و 25 اسفند ماه سال 1400 تمدید کرد.

این تصمیم با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از درخواست‌ها برای تخصیص و صدور اسناد تسویه خزانه نوع اول در آخرین مهلت (در روزهای 4 و 5 بهمن ماه) در سامانه الکترونیکی صدور اسناد تسویه خزانه ثبت شده است و عملاً امکان رسیدگی و صدور تخصیص تا مهلت‌های مقرر در آئین نامه اجرایی مربوط وجود ندارد، از سوی دولت اتخاذ شد.

همچنین معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به تشکیل کارگروه ویژه سفرهای استانی رئیس‌جمهور را برای اجرا ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ 24 آذر 1400، به استناد اصل (127) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به منظور بررسی و پیگیری موضوعات و توافقات مهم استان‌ها در سفرهای استانی رئیس جمهور، با تشکیل کارگروه ویژه سفرهای استانی رئیس جمهور موافقت کرد./تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: