صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۱۳
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 18
کد خبر: ۱۲۲۷۲۱

اعلام وضعیت فعالیت مدارس استان کردستان در هفته آینده

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: از فردا 30 بهمن‌ماه جاری شهرستان‌های بانه، سنندج، دیواندره و کامیاران در وضعیت قرمز؛ قروه، سقز، سروآباد، بیجار و مریوان نارنجی و دهگلان در شرایط زرد است.

به گزارش راهبرد معاصر مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به تشریح شیوه فعالیت مدارس سطح استان پرداخت‌. رشید قربانی در سنندجبه تشریح شیوه فعالیت مدارس کردستان در هفته آینده پرداخت و اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا، وضعیت فعالیت مدارس شهرستان‌های استان از فردا شنبه 30بهمن‌ماه جاری تا پایان هفته متفاوت است.

وی افزود: در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی، کلاس‌های درس دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی مدارس مناطق روستایی کم‌جمعیت و دروس عملی هنرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری و تمام مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی شبکه شاد خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های با وضعیت زرد، کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه‌بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش‌آموزان به صورت حضوری بوده و در صورتی‌که در مدارسی، دانش‌آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تایید اداره شهرستان، آموزش آنها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

وی اعلام کرد: همچنین در شهرستان با وضعیت آبی، آموزش مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری خواهد بود.

قربانی تصریح کرد: همه معلمان و دانش‌آموزان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در صورت شرایط برای تزریق واکسن، هر چه سریع‌تر نسبت به انجام این امر مهم‌، اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان یادآور شد: از فردا 30 بهمن‌ماه جاری شهرستان‌های بانه، سنندج، دیواندره و کامیاران در وضعیت قرمز؛ قروه، سقز، سروآباد، بیجار و مریوان نارنجی و دهگلان در شرایط زرد است./تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: