صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۴۳
  • سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 30 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 20
کد خبر: ۱۲۲۹۵۵

آغاز بررسی رتبه بندی معلمان در جلسه علنی مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان به منظور تامین نظر شورای نگهبان می پردازند.

به گزارش راهبرد معاصر، جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه غیر علنی مجلس از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده و در خصوص مسائل اقتصادی مربوط به لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بین نمایندگان مجلس و دولت بحث و بررسی صورت گرفت.

بررسی گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۲۰۶) قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان (اعاده شده از شورای نگهبان) و بررسی گزارش شور دوم کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از سال ۱۳۹۲ از دیگر مواردی است که نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز خود به بررسی آن خواهند پرداخت./برنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: