صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۴۲ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 26
کد خبر: ۱۲۳۹۸۳

آموزش و پرورش برای اجرای رتبه بندی معلمان آماده باشد

عضو کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری گفت: باتوجه به پیگیری‌های مجلس شورای اسلامی در اصلاح لایحه رتبه بندی معلمان وزارت آموزش و پرورش آمادگی لازم برای اجرای این لایحه را داشته باشد.

به گزارش راهبرد معاصر محمد وحیدی با اشاره تبصره‌های بودجه ۱۴۰۱ اظهار داشت: کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ توجه لازم به اعتبارات آموزش و پرورش و به ویژه در استان‌های مرزی کشور در سال ۱۴۰۱ دارد.

وی با اشاره به مشکلات نیروهای خدماتی آموزش و پروش افزود: وزارت آموزش و پرورش با پیگیری از سازمان اداری و استخدامی کشور در کمک به مشکل اصلاح احکام نیروهای خدماتی آموزش و پرورش همت کند.
عضو کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری گفت: باتوجه به پیگیری‌های مجلس شورای اسلامی در اصلاح لایحه رتبه بندی معلمان، وزارت آموزش و پرورش آمادگی لازم برای اجرای این لایحه را داشته باشد.

وی ضمن پیشنهاد ارائه لایحه سازمان نظام معلمان از سوی وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی، گفت: پرداخت حق التدریس معلمان و همچنین قراردادهای نیروهای خدمات آموزش و تامین اعتبار برای استان‌ها به منظور پرداخت دیون باید جزو اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش قرار بگیرد تا این قشر عزیز هرچه سریع‌تر به مطالبات قانونی خود برسند.

نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم ضمن تاکید به لزوم رفع کمبود نیروهای آموزشی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش ضمن رفع موانع موجود در جذب نیروهای مرحله سومی آموزش دیده، در صدور احکام آنان تسریع کند تا مشکل کمبود نیرو در این وزارت خانه تا حدودی مرتفع شود./ تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: