صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 03
کد خبر: ۱۲۴۶۲۵

مدارس خراسان جنوبی از شنبه حضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تمامی مدارس استان در همه دوره‌های تحصیلی از روز شنبه چهاردهم اسفند به‌صورت حضوری پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود.

به گزارش راهبرد معاصر محمدعلی واقعی، امروز پنجشنبه ۱۲ اسفند به رسانه‌ها اعلام کرد: در استمرار و کیفیت‌بخشی به جریان آموزش و پرورش، پیرو نامه‌های بیست و هشتم شهریور و نهم بهمن ماه سال جاری، ضرورت دارد تمامی شهرستان‌ها و مناطق نسبت به از سرگیری مجدد  آموزش‌های حضوری در تمامی مدارس در همه دوره‌های تحصیلی از روز شنبه اقدام کنند.

 وی افزود: لازم است اجرای آموزش حضوری در همه مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد رصد جدی قرار گیرد و مدیران مدارس موظفند ضمن پایش وضعیت آموزش، از ارائه آموزش صرفا غیرحضوری خودداری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با توجه به آغاز آموزش‌های حضوری بر رعایت اصول فاصله‌گذاری فیزیکی، گروه‌بندی دانش‌آموزان در مدارس و کلاس‌های پرجمعیت، جلوگیری از ازدحام و تراکم دانش‌آموزان، استفاده از ماسک، تهویه مناسب فضاهای آموزشی و رعایت سایر دستورالعمل‌های ابلاغی به‌ویژه دستورالعمل مراقبت و کنترل کرونا در مدارس (نسخه ۰۷) نظارت کامل، دقیق و سخت‌گیرانه اعمال شود.

وی بیان کرد: این ابلاغیه شامل خدمات آموزشی، تربیتی و پرورشی همه مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی اعم از ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم، نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) است./ایسنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: