صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 16
کد خبر: ۱۲۶۵۸۵

تذکر ۴۲ نماینده به وزیر تعاون درباره لزوم تسریع در پرداخت مستمری بازنشستگان

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۴۲ نماینده به وزیر کار درباره لزوم تسریع در پرداخت مستمری بازنشستگان و خانواده متوفی تحت پوشش تامین اجتماعی بعد از بازنشستگی و فوت بیمه گذار را قرائت کرد.

به گزارش راهبرد معاصر  روح الله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که به شرح زیر است:

-تذکر محمد علی محسنی بندپی نماینده نوشهر به همراه 14 نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ چرا مجتمع فرهنگی و هنری کلاردشت که در سال 99 کلنگ زنی شد هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است.
-تذکر محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان و 26 نفر از نمایندگان به وزیر صمت؛ لزوم توزیع صنایع هایتک در محصولات پایین دستی با ارزش افزوده فولاد در اردکان.
-تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و 50 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم توجه به تامین کالاهای اساسی شب عید و جلوگیری از گرانی کالاهای اساسی.
-تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر و 34 نفر از نمایندگان به وزیر نفت؛ لزوم بازگشت ساعت کاری شرکت گاز به وضعیت قبل از محدودیت شیوع کرونا.
-تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر و 42 نفر از نمایندگان به وزیر کار؛ لزوم تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای.
-تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر و 41 نفر از نمایندگان به وزیر کار؛ لزوم تسریع در پرداخت مستمری بازنشسته ها و خانواده متوفی تحت پوشش تامین اجتماعی بعد از بازنشستگی و فوت بیمه گذار.
-تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر و 26 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم رسیدگی به اخراج نیروهای خدماتی مدارس حامی و کمبود نیروهای خدماتی در مدارس خمینی شهر.
-تذکر محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم چاره اندیشی برای تکمیل و تجهیز مدارس نیمه تمام خیرساز در اردکان.
-تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به رئیس جمهور؛ ضرورت تاکید بر رعایت عزت، مبانی رهبری و منافع مردم در مذاکرات وین.
-تذکر مصطفی طاهری نماینده زنجان و طارم و 33 نفر از نمایندگان به وزیر صمت؛ ضرورت رسیدگی و پاسخگویی در خصوص فروش و قیمت گذاری فولاد و زنجیره آن.
-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و 31 نفر از نمایندگان به وزیر کار؛ لزوم پیگیری جدی تخلفات شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشور و برخورد قاطع با مدیران متخلف./تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: