صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 11
کد خبر: ۱۲۹۰۸۱

وزیر جنگ اسرائیل:توافق هسته‌ای پول‌های فراوانی نصیب ایران می‌کند

بنی گانتس گفت: توافق هسته‌ای پول‌های فراوانی را نصیب ایران خواهد کرد و و من بر این باورم ما تأثیری منفی را بدین خاطر بر سطح فعالیت‌های ایران در منطقه خواهیم دید.

به گزارش راهبرد معاصر بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر با انتقاد از توافق هسته‌ای با ایران مدعی شد: توافق هسته‌ای پول‌های فراوانی را نصیب ایران خواهد کرد و و من بر این باورم ما تأثیری منفی را بدین خاطر بر سطح فعالیت‌های ایران در منطقه خواهیم دید.

به گزارش الجزیره، بنی گانتس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما بایستی راه‌هایی را برای همزیستی با فلسطینی‌ها از طریق ایجاد دو نظام بجای آنچه ایجاد دو دولت خوانده می‌شود، بیابیم.

بنی گانتس همچنین گفت: ما روابط مان را با تشکیلات خودگردان در تمامی سطوح تقویت می‌کنیم و بایستی همکاری امنیتی با آن‌ها را ادامه دهیم.

گفتنی است چند روز پیش نیز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین، قدرت‌های جهانی باید «طرح جایگزین» را به اجرا بگذارند.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان یک جلسه توجیهی با سفرای ۸۰ کشور جهان، مدعی شد در صورت شکست مذاکرات هسته‌ای، قدرت‌های جهانی باید به استفاده از زور، فشار اقتصادی و دیپلماتیک، با هدف جلوگیری از توسعه بیشتر برنامه هسته‌ای ایران روی بیاورند.

او همچنین مدعی شد که از آگوست ۲۰۲۱، ایران ذخایر اورانیوم غنی شده ۶۰ درصد خود را تا ۴۰ کیلوگرم افزایش داده و در حال بازسازی تأسیسات هسته‌ای خود بوده و مراکز عملیات اصلی را در عمق بیشتری قرار داده است./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: