صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 30
کد خبر: ۱۳۶۱۱۸

وزیر خارجه روسیه: پوتین بیمار نیست

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه شایعات درباره بیماری ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور را رد کرد و گفت او به صورت روزانه و معمول در برنامه‌های کاری مختلف حاضر می‌شود.

به گزارش راهبردمعاصر، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با اشاره به حضور روزانه و معمول ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور در برنامه‌های کاری مختلف، شایعات درباره بیماری وی را رد کرد.

لاوروف در گفتگو با شبکه تلویزیونی «تی اف۱» فرانسه خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری هر روز در ملاعام حاضر می‌شود و همه شاهد حضور وی در برنامه‌های تلویزیونی هستند و نطق‌های وی را گوش می‌دهند و می‌خوانند. فکر نمی‌کنم هیچ آدم عاقلی نشانه‌ای از بیماری یا کسالت در وجود این مرد پیدا کند.

وی افزود: کسانی که باوجود دسترسی روزانه همه مردم به رئیس جمهوری و شهادت آن‌ها درباره سلامتی وی، چنین شایعاتی را منتشر می‌کنند باید به وجدان خود رجوع کنند.

از زمان شروع عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ماه فوریه، رسانه‌های غربی در جنگ روانی گسترده علیه کرملین و برای تضعیف روحیه نیرو‌های روس، شایعات متعددی را درباره بیماری پوتین منتشر کردند.

بنابر گزارشی ادعا شده که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در حال از دست دادن بینایی خود است و به گفته پزشکان با توجه سرطان وی تنها سه سال فرصت برای زندگی دارد./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: