صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 08
کد خبر: ۱۳۷۴۸۳

دریافت وام بسته حمایت از تولید راحت شد

معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: بانک مرکزی نامه ای به بانک ها ابلاغ کرده تا موانع دریافت تسهیلات اعتبار 20 هزار میلیارد تومانی برطرف شود.

محمد قربانی امروز در برنامه شبکه خبر تلویزیون گفت: بر اساس اعلام بانک مرکزی، موانع چک برگشتی، بدهی غیرجاری و یا مالیات های غیر مستقیم برای دریافت تسهیلات حمایت از تولید برداشته شد.

معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مراجعه کنندگان به بانک می توانند تسهیلات خود را دریافت کنند، گفت: پیش از این 12 هزار نفر برای دریافت اینگونه تسهیلات ثبت نام کرده بودند که در بانک های کشاورزی به بن بست خورده بودند.

*دریافت وام بسته حمایتی تسهیل شد

به گفته این مسئول بانک کشاورزی موظف شده است که این تسهیلات را با حداقل تضامین، چک و سفته و یا ضمانت های زنجیره ای پرداخت کند.

وی پیش بینی کرد که از ابتدای هفته تعداد دریافت کنندگان تسهیلات دو برابر شود.

به گزارش فارس، دولت پس از اصلاح یارانه ها، بسته 20 هزار میلیارد تومانی برای حمایت از تولیدکننده ها و عمدتا برای تامین نقدینگی آنها برای خرید نهاده اختصاص داد.

روز گذشته احمد مقدسی رئیس رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران اعلام کرد به دلیل اعمال بروکراسی از سوی بانک ها، تولید کنندگان تنها توانسته اند 1100 میلیارد تومان از این اعتبار را جذب کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: