صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 July 26
کد خبر: ۱۴۴۱۲۵

کاهش وزن در ۳ روز با خوردن میوه

افراد زیادی درباره رژیم میوه خواری ۳ روزه برای لاغری (رژیم لاغری میوه سه روزه) سوال دارند چون هم به دنبال لاغر کردن هستند و هم از خوردن میوه لذت می برند.

به گزارش راهبرد معاصر، در کل رژیم سه روزه میوه فواید بسیار زیادی دارد که یکی از آنها لاغری سریع در ۳ روز است. در ادامه به بررسی دقیق برنامه رژیم میوه خواری ۳روزه می پردازیم و به این پرسش پاسخ می دهیم که آیا رژیم لاغری سریع با میوه ممکن است یا نه؟؟؟ امروز بعد از سخنرانی من مرد جوانی که دارای اضافه وزن بودند پرسیدند: برای اینکه لاغر شوم چه دارویی بخورم؟

اگر با دارو لاغر می شدید که اصلا در ایران فرد چاقی پیدا نمی شد. واقعا با خوردن یک دارو نمی توان پایدار لاغر شد یک راه خوب و موثر رژیم لاغری با میوه می باشد. با درست خوردن میوه می توانید خودتان را لاغر کنید.

تاثیر مصرف روزانه میوه بر کاهش وزن

در کتابی درباره رژیم لاغری سریع با میوه نوشته بود که صبحانه خود را به میوه اختصاص بدهید. این کار باعث می شود که شما لاغر شوید. من برای چند روز این کار را انجام دادم و خوب جواب داد. نام این کار را رژیم میوه خواری ۳ روزه برای لاغری گذاشتم چون خیلی سریع احساس لاغری و سبکی به من دست داد. افراد زیادی از مراجعینم دنبال لاغری سریع در ۳ روز هستند و من همیشه این رژیم غذایی را پیشنهاد می کنم.

شما هم می توانید از این تجربه خوب نیز استفاده بفرمایید. پس با من همراه باشید تا این تجربه را با اشتیاق سوزان در اختیار شما قرار دهم. البته یادتان باشد به این دلیل این رژیم را لاغری سریع در ۳ روز نامیدم که به این برنامه ایمان بیاورید، اما بعد از سه روز و مشاهده اثرات مثبت، می بایست رژیم میوه خواری ۳روزه را کماکان ادامه دهید تا به سبک زندگی شما تبدیل شود.

چرا از رژیم لاغری میوه سه روزه استفاده کنم؟

پس از میوه خوردن، میوه خیلی سریع به انرژی تبدیل می شود. تجزیه شدن میوه به انرژی نیاز ندارد.

وقتی میوه می خوریم پس از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه از معده خارج و به روده وارد می شود.

وقتی به روده می رسد، املاح و ویتامینه ای آن آزاد می شود.

راحت ترین غذایی که خیلی سریع به انرژی تبدیل می شود میوه می باشد

حتی چون میوه هضمش سبک است به انرژیی برای تجزیه نیاز ندارد و نیرو و انرژیی که می خوهد میوه را بسوزاند، در لاغری شما مصرف می شود

فواید رژیم میوه برای لاغری سریع

اجرای رژیم میوه سه روزه خواص بسیار زیادی دارد:

اول اینکه متوجه می شوید میوه خوردن چه تاثیر فوق العاده ای در زندگیتان دارد

دوم اینکه نشاط و سبکی بیشتری در زندگی احساس می کنید و به مرو زمان از رژیم میوه خواری بیشتر در زندگی روزمره خود استفاده می کنید

میوه ها چون سریع تر از غذاهای دیگر مانند گوشت هزم می شوند، انرژی کمتری از ما می گیرند و احساس سبکی و نشاط بیشتری را منتقل می کنند، به همین دلیل رژیم میوه برای لاغری سریع طرفداران زیادی دارد

اما یادتان باشد لاغری با میوه خواری روندی همیشگی است. یعنی علاوه بر رژیم میوه سه روزی باید از رژیم میوه در زندگی هر روز خود استفاده کنید و میزان آن را هم افزایش دهید.

لاغری با میوه خواری یک تکنیک بسیار ساده است که اگر خوب اجرا شود فوق العاده نتیجه می دهد.

اول از همه یادتان باشد رژیم ۳ روزه میوه خواری برای لاغری اصولی دارد که باید به آن پایبند باشید.

این اصول اولیه همان است که در رژیم لاغری با میوه قبلا اشاره کردم اما تکنیک های زیادی به آن اضافه شده است.

در رژیم میوه برای لاغری سریع، صبح خود را با غذاهایی شروع کنید که سبب لاغری شما می شود. اول صبح یک لیوان آب همراه با یک لیموی تازه یا یک قاشق آبلیمو بخورید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: