صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۲۹
  • سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱
  • Tuesday 13 December 2022
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 04
کد خبر: ۱۶۲۲۲۲

جهاد اسلامی: سفر هرتزوگ به بحرین، خنجری به ملت فلسطین است

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شامگاه امروز (یکشنبه)، سفر «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم موقت صهیونیستی به بحرین را محکوم کرد.

به گزارش راهبرد معاصر رادیو «صوت القدس» به نقل از سلمی گزارش داد سفر هرتزوگ به هر کشور عربی یا اسلامی، خنجری به ملت فلسطین و تحقیر مسئله نخست کشورهای عربی و مسلمانان است.

وی تأکید کرد رژیم صهیونیستی با چنین سفرهایی در تلاش است بر تجاوزگری و تروریسم خود و افزایش جنایات قتل و کشتار نیروهای خود علیه ساکنان قدس اشغالی و کرانه باختری سرپوش بگذارد.

سخنگوی جهاد اسلامی ضمن قدردانی از مخالفت ملت بحرین با این سفر شوم، از همه ملت های عربی و اسلامی خواست که با صدای بلند مخالفت خود را با عادی‌سازی روابط با صهیونیست ها اعلام کنند و با هر گونه تلاش صهیونیست ها برای رخنه در جهان عربی و اسلامی مقابله نمایند.

در پی سفر هرتزوگ، گروه های انقلابی بحرین با انتشار بیانیه‌ای تأکید کردند: «سفر نامبارک و شوم رئیس رژیم اشغالگر را به شدت محکوم می‌کنیم. این سفر موجب تحریک احساسات مردم عرب و مسلمانان، مسیحیان و همه آزادگان عالم می‌شود».

معارضان بحرینی گفتند سفر اسحاق هرتزوگ، به خوبی میزان انزوای رژیم آل خلیفه را نشان می‌دهد.
همزمان آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین نیز در صفحه توئیتری خود نوشت که سفر رئیس رژیم صهیونیستی لکه ننگی بر دامان رژیم منامه و موجب سرافکندگی است.

سفر هرتزوگ به منامه، اولین بازدید رسمی رئیس این رژیم از بحرین است. هرتزوگ در حالی وارد بحرین شده که این کشور طی چند روز اخیر به صحنه اعتراضات و تظاهرات ضد صهیونیستی تبدیل شده است./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: