صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 13
کد خبر: ۱۶۳۶۴۱

بازداشت‌ گسترده فلسطینی‌ها در کرانه باختری

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی اقدامات تشکیلات خودگردان فلسطین در بازداشت فعالان در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی اقدامات سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در بازداشت‌ها و حملات وحشیانه علیه فعالان، اسرای آزاد شده و فرزندان ملت صبور فلسطین در کرانه باختری رود اردن را به شدت محکوم کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شهاب، طارق عزالدین تاکید کرد این گونه اقدامات ظالمانه و زورگویانه که در جهت خدمت به رژیم اشغالگر صهیونیست و دستورالعمل‌های خاص آن است، مردود، محکوم و عملی مجرمانه علیه تمام انسان‌های شریف ملت ماست و سریعا باید متوقف شود.

 

سخنگوی جهاد اسلامی اسلامی تاکید کرد در سایه تداوم حملات مجرمانه رژیم اشغالگر علیه سرزمین، اماکن مقدس و مبارزان ما، دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان نیز انسان‌های آزاده ملت ما را هدف قرار می‌دهند تا نقش خود را در جهت خدمت رسانی به رژیم اشغالگر تکمیل کنند.

 

طارق عزالدین خاطر نشان کرد اقدامات و رویکرد‌های دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان باعث از دست رفتن جایگاه مردمی مقامات آن و خروج آنان از صف ملت فلسطین می‌شود و آنان را در کنار رژیم اشغالگر بر ضد ملت فلسطین قرار می‌دهد و این اقدامات تشکیلات خودگردان می‌تواند بهانه و پوششی برای تداوم جنایت‌های فزاینده رژیم اشغالگر بر ضد ملت، سرزمین، و مبارزان قهرمان و شجاع ما باشد./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: