صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 20
کد خبر: ۱۶۴۶۴۸

دستور پوتین برای افزایش نظارت های امنیتی در روسیه

رئیس جمهور روسیه دستور داد که سرویس امنیت فدرال، نظارت بر جامعه و مرزهای کشور را برای مقابله با خطرات ناشی از تهدیدهای خارجی افزایش دهد.

به گزارش راهبرد معاصر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه به سرویس‌های امنیت فدرال دستور داد تا نظارت بر جامعه روسیه و مرز‌های این کشور را افزایش دهند تا از خطرات خارج از کشور و خائنان در داخل جلوگیری شود.

 

به گزارش رویترز، پوتین در آستانه روز خدمات امنیتی - که به طور گسترده در روسیه جشن گرفته می‌شود - گفت که "ظهور تهدید‌های جدید" نیاز به فعالیت‌های اطلاعاتی بیشتر را افزایش می‌دهد.

 

پوتین گفت: کار باید از طریق خدمات مرزی و سرویس امنیت فدرال (FSB) تشدید شود. هرگونه تلاش برای نقض آن (مرز) باید با استفاده از هر نیرو و ابزاری که در اختیار داریم، از جمله واحد‌های اقدام سیار و نیرو‌های ویژه به سرعت و به طور موثر خنثی شود.

 

پوتین به سرویس امنیت فدرال دستور داد تا "استفاده از پتانسیل عملیاتی، فنی و پرسنلی" را برای تشدید کنترل جامعه به حداکثر برساند.

 

پوتین گفته است که وضعیت در مناطقی از اوکراین که مسکو در سپتامبر آن را ضمیمه خود کرد، "بسیار دشوار" است و به سرویس امنیت فدرال دستور داد تا از "ایمنی" مردم ساکن در آنجا اطمینان حاصل کند.

 

پوتین گفت: "وظیفه شما این است که برای تضمین امنیت حداکثری آنها، احترام به حقوق و آزادی‌های آنها هر کاری لازم است انجام دهید و به آنها قول "تجهیزات و سلاح‌های مدرن" بیشتر داد./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: