صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۰۹
  • سه‌شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
  • Tuesday 21 February 2023
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۲۷ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 17
کد خبر: ۱۶۸۸۷۷

درخواست کمک رژیم صهیونیستی از آمریکا برای مقابله با ایران

وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی از رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا(سنتکام) برای مقابله با نفوذ منطقه‌ای ایران درخواست کمک کرد.

به گزارش راهبرد معاصر از پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل‌نیوز»، یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با ژنرال مایکل کوریلا رئیس سنتکام خواستار استمرار رایزنی‌ها بین دو طرف، در حوزه های امنیتی و نظامی شد.

وی همچنین خواستار همکاری بیشتر آمریکا برای مقابله با تهدیدات ادعایی ایران و محور مقاومت در منطقه شد.

افزایش قدرت محور مقاومت به رهبری ایران، رژیم صهیونیستی را در تنگنا قرار داده و این رژیم تلاش می کند با تقویت همکاری‌های نظامی با آمریکا و دیگر کشورهای غربی و در عین حال تقویت جریان سازش در منطقه، نفوذ جمهوری اسلامی را مهار کند.

باتوجه به قرار گرفتن حزب الله لبنان در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی، کابینه جدید رژیم صهیونیستی در اولین ماه شروع به کار خود رزمایشی را هفته گذشته در این منطقه برگزار کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآو گالانت وزیر جنگ کابینه نتانیاهو همزمان با این تمرین نظامی در منطقه حاضر شدند و درجریان اطلاعات، فعالیت ها، تهدیدات و چالش های نظامیان صهیونیست در منطقه شمالی از مرزهای لبنان و سوریه قرار گرفتند.

نتانیاهو در این بازدید گفت: دشمن اصلی ما نظام ایران و هم پیمان های آن در سوریه و لبنان است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: از هرگونه تلاش از طرف ایران برای تثبیت حضور نظامی در سوریه و در مرزهای شمالی خود جلوگیری کنیم./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: