صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 29
کد خبر: ۱۷۰۶۹۴

چمران: پیش پرداخت ۶۰۰ دستگاه اتوبوس را داده ایم

رئیس شورای شهر تهران گفت: پیش‌پرداخت 600 دستگاه اتوبوس را داده‌ایم ولی تاکنون 120 دستگاه دریافت کرده‌ایم امیدوارم سازندگان با برنامه‌ریزی لازم به تعهدات خود عمل کنند.

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی چمران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص دستورجلسه امروز شورا گفت: قرار است گزارش مالی شهرداری تهران توسط خزانه‌دار ارائه شود.

 

رئیس شورای شهر تهران در خصوص بررسی بودجه شهرداری گفت: ما باید حدودا یک ماه بر روی این بودجه کار کنیم و فکر می‌کنم اواخر بهمن بودجه به صحن شورا بیاید.

 

چمران در خصوص انتشار لیست 4 هزار نفره استخدام در شهرداری تهران گفت: من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم، اما چیزی که در سایت‌ها خواندم این بود که معاون مربوطه در شهرداری گفته بود این لیست صحت ندارد و ساختگی است.

 

وی ادامه داد: اینکه افرادی استخدام شدند تکذیب نمی‌شود، اما استخدام در شهرداری شرایط خاص دارد اما معاون مربوطه آن لیست منتشر شده را تکذیب کرده است.

 

چمران در خصوص موضوع ترافیک تهران و دستگاه‌های متولی در این امر گفت: متأسفانه متولی یک نفر نیست. 23 دستگاه در این زمینه مسئولیت دارند، مانند محیط‌زیست، وزارت نفت، استاندارد و... .

 

رئیس شورای شهر تهران به موضوع اتوبوس،‌ تاکسی،‌ مینی‌بوس، موتورسیکلت در تهران اشاره کرد و گفت: در این زمینه برنامه‌هایی اجرا شده اما دلخواه و ایده‌آل نبوده است. یکی از سازندگان اتوبوس اعلام کرده که تا شب عید 40 دستگاه اتوبوس تحویل می‌دهد. ما پیش‌پرداخت 600 دستاه اتوبوس را داده‌ایم ولی تاکنون 120 داستگاه دریافت کرده‌ایم امیدوارم سازندگان با برنامه‌ریزی لازم به تعهدات خود عمل کنند./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: