صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 08
کد خبر: ۱۷۲۴۲۸

بلینکن:پوتین علاقه‌ای به دیپلماسی واقعی با کی یف ندارد

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا امروز چهارشنبه ادعا کرد که اقدامات نظامی اخیر روسیه در اوکراین نشان می‌دهد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در حال حاضر هیچ علاقه‌ای به دیپلماسی واقعی با کی یف ندارد.

به گزارش راهبرد معاصر وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد رئیس جمهور روسیه در حال حاضر هیچ علاقه‌ای به دیپلماسی واقعی با کی یف ندارد.
بلینکن در یک کنفرانس مطبوعاتی با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در واشنگتن، تاکید کرد که بهترین راه رو به جلو، ادامه جنگ به نفع اوکراین تا از سرگیری تلاش‌های دیپلماتیک است.

دبیرکل ناتو هم گفت که نیرو‌های روسیه در حال آماده شدن برای آغاز حملات نظامی جدید در سراسر اوکراین با نزدیک شدن به اولین سالگرد جنگ هستند.

بلینکن نتیجه گیری کرد که افزایش حمایت نظامی از اوکراین همچنان حیاتی است و تاکید کرد که "جنگ پوتین همچنان یک شکست استراتژیک است. " در همین راستا، بلینکن بار دیگر تاکید کرد که متحدان غربی تانک‌های زرهی را در اختیار ارتش اوکراین قرار خواهند داد تا دفاع خود را در برابر روسیه تقویت کنند.

باربارا وودوارد، سفیر و نماینده انگلیس در سازمان ملل با تکرار اتهام زنی‌های لندن علیه جمهوری اسلامی ایران درباره جنگ اوکراین مدعی شد روسیه برای حمله بزرگتری آماده می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: