صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 07
کد خبر: ۱۷۵۸۶۳

هشدار انصار الله درباره تحرکات آمریکا در سواحل و جزایر یمن

جنبش انصارالله یمن اعلام کرد تحرکات آمریکا در دو استان حضرموت و المهره به منزله تعرض خطرناک و آشکار به حاکمیت این کشور است.

به گزارش راهبرد معاصر، جنبش انصار الله در ادامه بیانیه خود بر مخالفت و محکومیت تحرکات تجاوزکارانه و خصمانه آمریکا در استان المهره تأکید کرد و درباره پیامد‌های آن هشدار داد.

 

براساس گرازش المسیره، این بیانیه همچنین بر مخالفت با هر گونه حضور، تحرکات و فعالیت بیگانگان در هر بخش از خاک یمن تأکید کرد و افزود حق ملت یمن است با تمام ابزار‌های قانونی با این امور مقابله کنند.

 

بر اساس بیانیه انصار الله، این تحرکات در چارچوب سازماندهی خیانت جدیدی توسط مزدوران است که با هدف فروختن و اجاره دادن سواحل و جزایر یمن به اشغالگران انجام می‌شود.

 

جنبش انصار الله، دولت مزدور و دست نشانده ائتلاف متجاوز را مسئول هر گونه خیانت یا تقصیر در حوزه حفظ حاکمیت ملی یمن دانست و بر ایستادن در کنار شرافتمندان و آزادگان در مناطق جنوبی و شرقی یمن تأکید کرد و هوشیاری عالی را برای تحرک در همه عرصه‌ها به منظور شکست توطئه‌ها علیه یمن و حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال قبل از اقدام اشغالگران به تحمیل خود بر خاک پاک یمن، خواستار شد.

 

جنبش انصار الله در پایان بیانیه خود از همه مردم یمن خواست با اموال و رزمندگان و تحرکات مؤثر، از جبهه‌ها علیه اشغالگران و دست نشانده‌های آن‌ها تا پاکسازی یمن از پلیدی اشغالگران و آزاد سازی وجب به وجب خاک آن، پشتیبانی کنند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: