صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 23
کد خبر: ۱۸۰۸۲۰

پاشینیان عید فطر را به رهبر انقلاب تبریک گفت

نخست وزیر ارمنستان در دو پیام جداگانه فرا رسیدن عید سعید فطر را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

به گزارش راهبرد معاصر ؛نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در دو پیام جداگانه فرا رسیدن عید سعید فطر را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای و سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در بخشی از پیام نخست وزیر ارمنستان به رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: «فرا رسیدن عید سعید فطر را که نماد پایان تهذیب نفس و روزه داری است به شما و ملت دوست جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم. آرزو می‌کنم این عید نورانی یار جدایی ناپذیر مردم ایران همسایه و دوست باشد.

دولت و مردم ارمنستان برای روابط گرم ارمنستان و ایران با قدمت هزاران ساله ارزش زیادی قائل هستند، روابطی که امروزه به عنوان نمونه‌ای درخشان از گفتگوی مؤثر بین مسیحیت و اسلام، افق‌های جدیدی را در جهان فتح خواهد کرد. آینده به نفع مردم و ثبات منطقه است.

در پیام نیکول پاشینیان خطاب به رئیس جمهور ایران آمده است: «عید سعید فطر را به شما صمیمانه تبریک می‌گویم. باروری و برکت این عید همیشه همراه مردم همسایه و دوست ایران باشد. صمیمانه امیدوارم که به دلیل اراده سیاسی و مشارکت پایدار شاهد گسترش همکاری‌های دو کشور در راستای رفاه مردم ارمنستان، ایران و امنیت منطقه باشیم. با استفاده از این فرصت، موفقیت‌های جدید و صلح پایدار را برای ملت ایران آرزومندم.»/باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: