صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۱:۱۹
  • يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Sunday 21 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 02
کد خبر: ۱۸۲۱۰۸

چمران: برای اجرای تراموا باید مطالعات عمیقی انجام شود

رییس شورای شهر تهران در خصوص احداث تراموا در تهران گفت: برای اجرای تراموا باید مطالعات عمیقی انجام شود اگر ضرورت اجرای این طرح تأیید شد، شورا و شهرداری پای آن خواهند ایستاد.

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران درباره بررسی تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران گفت: سعی ما این است که این موارد به موقع در صحن مطرح شود تا در برنامه‌های شهرداری اثرگذار باشد.

 

وی در ادامه گفت: برنامه‌های اجرایی با منابع مالی در ارتباط است، البته باید ببینم این موارد چگونه برنامه‌ریزی و هزینه شود تا منجر به تورم در جامعه نشود.

 

به اعتقاد رییس شورای شهر تهران، اگر طرح‌ها به موقع اجرایی شود در جلوگیری از تورم اثرگذار است.

 

رئیس شورای شهر تهران در ادامه به موضوع حمل ونقل عمومی در تهران اشاره کرد و گفت: شورا ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه اضافه بر بودجه شهرداری برای حمل و نقل عمومی اختصاص داد. اقداماتی صورت گرفت تا شهرداری در اتوبوس و مترو بتواند کارهای لازم را انجام دهد و امیدواریم 2500 دستگاه اتوبوس که وعده داده شده به تهران اضافه شود.

 

رییس شورای شهر تهران اضافه کرد: امیدواریم شهرداری بتواند بیشتر از این مقدار اتوبوس تامین کند.

 

چمران در خصوص احداث تراموا در تهران گفت: برای اجرای تراموا باید مطالعات عمیقی انجام شود اگر ضرورت اجرای این طرح تأیید شد شورا و شهرداری پای آن خواهند ایستاد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: