صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 24
کد خبر: ۱۸۶۰۲۴

بازداشت متهمان زورگیری از بانوان با سلاح سرد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ متهمی خبر داد که با سلاح سرد از بانوان زورگیری می‌کردند.

به گزارش راهبرد معاصر، رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 مرد خبر داد که با تهدید سلاح سرد از بانوان زورگیری می‌کردند.

 

سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: شب سی و یکم اردیبهشت ماه سال جاری، تیم عملیات کلانتری 141 شهرک راه آهن در حال گشت زنی در محدوده خیابان کاج تهران به یک دستگاه موتورسیکلت 2 ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شده و آنها را تحت مراقبت ویژه پلیسی قرار دادند.

 

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانمی حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کردند که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شده و متهمان به محض رؤیت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

 

این مقام انتظامی به اقدامات پیشدستانه پلیس و آمادگی مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر 2 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان سه دستگاه تلفن همراه کشف شد.

 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 50 و 23 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 16 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر اعتراف کرده و اظهار داشتند که پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

 

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: