صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 30
کد خبر: ۱۸۷۰۳۴

میدان آیینی امام حسین (ع) و ورزشگاه‌های بزرگ، مناسب برای مراسم‌های آیینی تهران

عضو شوراى شهر تهران گفت: شهرداری تهران در برنامه‌های بعدی خود تمهیداتی را بیاندیشد تا برای شهروندان مشکلات کمتری ایجاد شود.

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی پیر‌های رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تأکید بر رعایت حق الناس و رعایت حقوق دیگران از شهروندانی که در اجتماع امام رضایی‌ها در میدان خراسان حضور یافتند تشکر کرد و گفت: اصل کار و برگزاری مراسم و بزرگداشت مقام امام رضا که ولی نعمت همه ما هستند کار بسیار خوب و ارزشمندی است و کسی با این موضوع مسئله‌ای ندارد، اما تکریم شعائر دینی و مذهبی مستحب موکد است و اگر باعث آزار مردم و تضییع حقوق شهروندان، آزار سالمندان، کودکان و بیماران شود، حق الناس است.

 

وی اظهار داشت: با وجود مراکز مناسبی از جمله میدان آیینی امام حسین و ورزشگاه‌های بزرگ تهران، چه اصراری برای برگزاری مراسم در میدان خراسان بوده است؟

 

وی با اشاره به ایجاد ترافیک و راه بندان و معطل شدن شهروندان در محدوده میدان خراسان در پی برگزاری اجتماع امام رضایی ها، گفت: حتی پلیس راهور و سپاه تهران بزرگ نیز برای برگزاری این اجتماع در میدان خراسان به دلیل مشکلاتی ترافیکی و برخی مشکلات دیگر، مخالفت کرده بودند.

 

وی تاکید کرد: شهرداری تهران در برنامه‌های بعدی خود تمهیداتی را بیاندیشد تا برای شهروندان مشکلات کمتری ایجاد شود./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: