صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 17
کد خبر: ۲۰۴۱۹۷

هنوز امکان سنجش کلاس اولی‌ها وجود دارد؟

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: هنوز امکان سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان کلاس اولی که فرایند سنجش را انجام نداده‌اند، وجود دارد.

به گزارش راهبرد معاصر. حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی کلاس اولی‌ها، اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 650 هزار نوآموز سنجش شده‌اند و تعدادی هم که باقی‌ مانده‌اند در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: سال‌های گذشته که سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در تابستان انجام می‌شد، شاهد یک پیک سنگین در اواسط شهریور بودیم اما چون سنجش سلامت در سال جاری به صورت فرایندی انجام شد، چالشی نداشتیم و در حال حاضر روند سنجش سریع انجام می‌شود.

 

طریفی حسینی درباره پایگاه‌های سنجش گفت: در حال حاضر حدود 800 مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام در سطح کشور داریم که به صورت ثابت، سنجش نوآموزان در آنجا انجام می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در طول شهریور، این مراکز باز هستند و نوبت‌گیری و سنجش نوآموزان در این مراکز انجام می‌شود؛ البته در طول ماه مهر نیز اگر دانش‌آموزی مانده باشد، با مراجعه به این مراکز سنجش او انجام می‌شود./ فارس

نظر شما