صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۵۷
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 07
کد خبر: ۲۱۲۳۸۱

تاکید «گالانت» بر خشونت افسارگسیخته علیه غزه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز با حضور در کنست، ضمن تشریح اهداف و ابزارهای اشغالگران در جنگ علیه نوار غزه، اذعان کرد: «هیچ قید یا محدودیتی برای سربازان ما در غزه برای استفاده از زور وجود ندارد».

به گزارش راهبرد معاصر، «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه، ۷ نوامبر در سخنانی تصریح کرد که «هیچ قید یا محدودیتی برای سربازان ما در غزه برای استفاده از زور وجود ندارد».

 

طبق گزارش شبکه خبری «روسیا الیوم»، گالانت اذعان کرد که اولویت و برنامه‌های سیستم امنیتی تل‌آویو، مبتنی بر پیروزی در جنگ و بازگرداندن گروگان‌ها [اسرای اسرائیلی در دست حماس] است.

 

گالانت طی شرکت در جلسه کمیته امنیت و روابط خارجی کنست، مدعی پیشرفت نظامیان ارتش رژیم اشغالگر علیه حماس و تخریب زیرساخت‌های عملیاتی این جنبش در شهر غزه شد؛ وی همچنین درباره اهداف جنگ تل‌آویو و تمرکز تلاش‌ها در عملیات زمینی به اعضای کنست توضیح داد.

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه «سیستم امنیتی بر دو چیز اساسی، یعنی پیروز شدن در جنگ و بازگرداندن ربوده‌شدگان به خانه‌هایشان متمرکز است»، تصریح کرد: انتظار داریم، نبردمان برای روزهای زیادی ادامه پیدا کند.

 

گالانت سه هدف اصلی از جنگ علیه غزه را برای اشغالگران برگزید و آن‌ها را اینگونه بیان کرد: حماس به عنوان یک سازمان نظامی و دولتی دیگر در غزه وجود نخواهد داشت، هیچ تهدید امنیتی از سوی غزه علیه شهروندان اسرائیل وجود نخواهد داشت و در نهایت ارتش اسرائیل آزادی عمل کامل، بدون محدودیت در استفاده از زور را خواهد داشت.

 

وی در پایان خطاب به نمایندگان کنست و در تلاش برای متحدکردن محافل سیاسی تل‌آویو، مدعی شد: ما در بحبوحه جنگ هستیم، اولین پیامی که می‌خواهم در اینجا بگویم این است که ما به حمایت و اتحاد و مشارکت شما بین همه اقشار جامعه در اسرائیل نیاز داریم.

 

وزیر جنگ رژیم اشغالگر هم شنبه ۴ نوامبر مدعی شده بود که تل‌آویو «یحیی السنوار»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه را ترور خواهد کرد. او با تحریک فلسطینی‌ها به دشمنی با رهبران حماس اذعان کرده بود: «اگر ساکنان غزه در این امر از ما سبقت بگیرند، زمان جنگ کوتاه‌تر خواهد شد».

 

«هرتزی هالوی»، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی هم امروز در اظهاراتی ضمن تکرار ادعای تل‌آویو درباره کارایی تسلیحات نظامی و دست‌یابی به اهداف تهاجم زمینی در نوار غزه، کشورهای منطقه را تهدید و اذعان کرد: «می‌توانیم همه جای خاورمیانه را هدف قرار دهیم»./ فارس

نظر شما