صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۰۴
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 29
کد خبر: ۲۱۶۱۰۳

پنتاگون: پایگاه آمریکا در سوریه هدف قرار گرفت

یک مقام وزارت دفاع آمریکا امروز چهارشنبه به پایگاه المانیتور گفت که یک پایگاه آمریکا در سوریه صبح امروز هدف حمله راکتی قرار گرفت.

به گزارش راهبرد معاصر؛ یک مقام وزارت دفاع آمریکا امروز چهارشنبه به پایگاه المانیتور گفت که یک پایگاه آمریکا در سوریه صبح امروز هدف حمله راکتی قرار گرفت.

این مقام وزارت دفاع آمریکا گفته که حمله راکتی به «سایت پشتیبانی مأموریت‌ها در فرات سوریه» باعث ایجاد هیچ خسارت یا جراحتی نشد.

وی گفته هنوز برای گفتن اینکه این حمله یک حمله منفرد است یا قرار است آغاز حملات جدید به پایگاه‌های آمریکا باشد یا نه زود است.

«ابوحسین الحمیداوی» دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق شنبه این هفته در بیانیه‌ای گفت که حملات علیه پایگاه‌های آمریکا تا زمانی که این کشور به اشغالگری در عراق ادامه می‌دهد، متوقف نخواهد شد.

الحمیداوی تأکید کرد: «تا زمانی که عراق آزاد نشود، رویارویی با نیرو‌های اشغالگر متوقف نمی‌شود و این تصمیمی است که هر چقدر هم تلفات داشته باشد، از آن عدول نخواهیم کرد».

با این حال او گفت که حملات راکتی و پهپادی علیه پایگاه‌های آمریکا که از ابتدای جنگ در غزه آغاز شده است، در روز‌های آتش‌بس در غزه کاهش می‌یابد.

آتش‌بس در غزه از روز جمعه گذشته با میانجی‌گری مصر و قطر و آمریکا آغاز شده است و تاکنون چند گروه از اسرای طرفین آزاد شده‌اند. / فارس

نظر شما