صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 05
کد خبر: ۲۱۶۹۷۲

شهادت دهها فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها

در جدیدترین جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بیش از ۴۰ شهروند فلسطینی در بمباران منازل مسکونی به شهادت رسیدند.

به گزارش راهبرد معاصر. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در بمباران یک خانه در اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه، دستکم ۱۰ غیرنظامی را به شهادت رساندند.

 

یک منبع بیمارستانی نیز اعلام کرد که ۳۰ شهید و ده‌ها زخمی بمباران‌های رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» در خانیونس منتقل شدند.

 

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز در حال گلوله باران مناطق شرقی اردوگاه «المغازی» در مرکز نوار غزه است.

 

صبح امروز نیز در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزل خانواده النجار در جبالیا ۱۵ نفر شهید شدند.

 

با اتمام آتش بس موقت هشت روزه جنگ غزه در تاریخ ۱۰ آذر ماه، ارتش رژیم صهیونیستی دوباره حملات و تجاوزهایش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند. اما سیلی واقعیت این بار شاید سنگین‌تر به صورت نتانیاهو و اسرائیل بخورد.

 

درک این موضوع که رژیم صهیونیستی و به خصوص کابینه راست افراطی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی، شکست اولیه را با برداشتن گام‌های اشتباه بعدی و سنگین‌تر کردن ابعاد آن بپذیرند، تقریبا در ساختار‌های سیاسی- نظامی صهیونیستی یافت نمی‌شود.

 

نتانیاهو تلاش دارد تا بگوید این مسیر را تا انتها و به بهای اینکه همه بازنده باشند، ادامه می‌دهد، اما واقعیات میدانی کمترین حساسیتی به سیگنال‌های وی نشان نمی‌دهد. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در باتلاقی فرو رفته که نه می‌تواند به عقب برگردد و نه توان پیشروی دارد./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما