صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 13
کد خبر: ۲۱۸۴۳۴

نتانیاهو: با وجود فشار‌های بین المللی به جنگ غزه ادامه می‌دهیم

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم با وجود فشار‌های بین المللی برای پایان دادن به تجاوز علیه نوار غزه، به این جنگ تا پایان ادامه خواهد داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با نیرو‌های لشکر ۴۶۰ زرهی این رژیم در نوار غزه، افزود: از شما می‌خواهم این پیام مرا به آخرین سرباز هم برسانید که ما به جنگ تا پیروزی ادامه خواهیم داد و این یک موضوع قطعی است.

نتانیاهو با اشاره به ضربات سنگین مقاومت به نیرو‌های اشغالگر، گفت: روز گذشته برای ما بسیار دشوار بود و هر روز نیرو‌های ما در جنگ کشته می‌شوند.

اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی است که یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون این رژیم امروز (چهارشنبه) با انتقاد از نتانیاهو تأکید کرد که او از زمان آغاز جنگ در هفتم اکتبر تا کنون، درسی نگرفته است و نمی‌تواند در رأس قدرت بماند.

لاپید افزود: در حالی که هر روزه نیروهایمان در میانه یک جنگ تلخ کشته می‌شوند نتانیاهو در حال دروغ پردازی، تحریک و نفرت پراکنی است.

امروز (چهارشنبه) همچنین روزنامه صهیونیستی هاآرتص با ابراز نگرانی از ادامه فعالیت کابینه رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو و نیز ادامه جنگ این رژیم علیه مردم غزه، نوشت: نتانیاهو در زمان جنگ (رژیم) اسرائیل را متلاشی می‌کند و ائتلاف با واشنگتن را به خطر می‌اندازد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها مقبولیت نتانیاهو نزد صهیونیست‌ها کاهش یافته است، افزود: نتانیاهو پس از کاهش شانس و مقبولیت خود در نظرسنجی‌ها امیدوار است از خشم اسرائیلی‌ها برای برطرف شدن نیاز‌های انتخابی خود استفاده کند.

هاآرتص اضافه کرد: اسرائیلی‌ها از نتانیاهو خسته شده‌اند، اما او همچنان به قدرت چسبیده است.

این روزنامه اسرائیلی همچنین در بخشی از اخبار خود فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی روز هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه همزمان با عملیات طوفان الاقصی) یک منزل را در باریکه نوار غزه بمباران کرد که بر اثر آن ۱۳ اسرائیلی کشته شدند.

هاآرتص دلیل این اقدام رژیم صهیونیستی را نگرانی از اینکه این اسرائیلی‌ها از سوی نیرو‌های مقاومت فلسطینی اسیر شوند، اعلام کرده است. / النشره

مطالب مرتبط
نظر شما