صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۵۰
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۰۴ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 25
کد خبر: ۲۲۰۰۸۱

دستگیری سارق طلاجات و جواهرات ۳۰ میلیاردی

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سارقی که مدتی پیش از چند منزل مسکونی در شهرستان دامغان طلا و جواهرات سرقت کرده بود در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار جلیل موقوفه‌ئی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی سرقت مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات از چند منزل مسکونی در شهرستان دامغان از همان لحظات ابتدایی وقوع سرقت‌ها تحقیقات میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

وی افزود: در بررسی اولیه کاراگاهان پلیس مشخص شد سرقت توسط یک سارق حرفه‌ای غیر بومی صورت گرفته که بلافاصله بعد از سرقت به مکانی نامعلوم متواری شده است.

سردار موقوفه‌ئی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات هوشمندانه و فنی خودروی سارق را شناسایی کردند ادامه داد: در مراحل بعدی مشخص شد متهم، اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های استان البرز است که ماموران نسبت به شناسایی و تعقیب و مراقبت نامحسوس وی اقدام کردند و طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های تخصصی، پلیس به چندین فقره سرقت طلا و جواهرات و پول و ارز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در دامغان اعتراف کرد و مدعی شد با اموال سرقت کرده معاملات خودرو و... انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان به تکمیل پرونده و معرفی متهم به مراجع ذیصلاح اشاره و به خانواده‌ها توصیه کرد از نگهداری اشیاء قیمتی و طلا و جواهرات در منزل خوداری کنند و بهترین راه در این زمینه استفاده از صندوق امانات بانک است. / ایسنا

مطالب مرتبط
نظر شما