صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۰۱
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۰۴ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 25
کد خبر: ۲۲۰۲۹۰

دستگیری کلاهبردار ۱۲۰ میلیاردی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که با وعده‌های واهی مبنی بر سرمایه‌گذاری در کشور‌های خارجی بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی مراجعه چندین نفر از شهروندان به پلیس آگاهی استان و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس از آنها، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مال باختگان مشخص شد که فردی با هویت معلوم با شیوه و شگرد‌های خاص کلاهبرداری و وعده‌های واهی مبنی بر سرمایه گذاری در کشور‌های خارجی در زمینه چاپ دلار و یورو از قربانیان کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: متهم با جمع آوری مبالغی کلان از شهروندان حدود ۱۲۰ میلیارد ریال از استان متواری گردید که کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و رصد تخصصی در نهایت متهم مورد نظر را به محض مراجعه به استان شناسایی و طی یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ارسال پرونده به دادسرای مربوطه به شهروندان توصیه کرد: اعتماد بی جا سرآغاز بسیاری از جرایم است لذا با رعایت توصیه‌های و هشدار‌های پلیس پیشگیری آگاهانه‌ای از وقوع جرایم داشته باشند. / تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما