صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۰۰
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 02
کد خبر: ۲۲۶۴۱۰

وزیر جنگ اسرائیل: وقفه جنگی در غزه مرزهای شمالی را شامل نخواهد شد

وزیر جنگ اسرائیل روز جمعه تصریح کرد هر گونه وقفه جنگی در غزه مشمول مرزهای شمالی فلسطین اشغالی نخواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم اسرائیل امروز جمعه تصریح کرد برقراری وقفه‌های جنگی احتمالی در غزه مرزهای شمالی فلسطین اشغالی را شامل نخواهد شد.

 

طبق گزارش روزنامه تایمز اسرائیل گالانت گفت: «اگر حزب‌الله تصور می‌کند که وقتی در جنوب آتش‌بس می‌شود آنها آتش را حفظ می‌کنند اما ما متوقف می‌مانیم دارد اشتباه بزرگی می‌کند.»

 

وزیر جنگ اسرائیل که در حال دیدار با نظامیان اسرائیلی بود گفت: «من اینجا به صراحت می‌گویم: تا زمانی که ما به وضعیتی برسیم که بتوانیم امنیت را برای ساکنان مناطق شمالی احیا کنیم متوقف نخواهیم شد. وقتی که بتوانیم از طریق راهکارهای دیپلماتیک یا ابزارهای نظامی به این مرحله برسیم آرام خواهیم شد.»

 

ارتش اسرائیل از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.

 

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است. حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت./ فارس 

مطالب مرتبط
نظر شما