صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۰:۱۶
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 09
کد خبر: ۲۲۷۵۷۸

پرویز سروری رئیس شورای ائتلاف تهران شد

شورای ائتلاف نیروی انقلاب طی اطلاعیه با رد برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای مبنی بر وجود اختلاف در این تشکل سیاسی، از تغییر در ریاست شورای ائتلاف در تهران خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعاتی پیش یک رسانه تلگرامی بدون مجوز با انتشار محتوایی که بیشتر شباهت به رپرتاژ آگهی دارد، تغییرات شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب شهر تهران را که با هدف وحدت‌بخشی به جبهه انقلاب انجام شده بود را دستمایه اختلاف‌افکنی کرد.

این رسانه با اشاره به تغییر رئیس شورای ائتلاف شهر تهران که امری درون تشکیلاتی و با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌ها برای مدیریت بهتر فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف است، این اقدام را زمینه عقده‌گشایی جریانات گمراه و مغرض سیاسی علیه اجتماع نیرو‌های انقلابی کرد.

در این خصوص لازم به ذکر است که با توجه به تعدد وظایف رضا داوری دبیر شورای ائتلاف کشور و لزوم نظارت دقیق بر اجرای فرآیند‌های کلی انتخاباتی شورای ائتلاف و به پیشنهاد داوری دبیر شورا و تأیید حدادعادل، در جلسه روز چهارشنبه ستاد انتخابات شورای ائتلاف شهر تهران اعلام شد که پرویز سروری که هم‌اکنون نایب‌رئیس شورای ائتلاف است، به عنوان رئیس شورای ائتلاف شهر تهران فعالیت کند.

این تصمیم برخلاف ادعای برخی رسانه‌های مجهول‌الهویه کاملا در راستای ایجاد وحدت بیشتر بین نیرو‌های انقلابی بوده و نه تنها در رأس و بدنه جریان انقلابی، انشقاقی وجود ندارد، بلکه ان‌شاءالله به‌زودی ثمره این وفاق در انتخابات یازدهم اسفندماه مشاهده خواهد شد.

شورای ائتلاف از نیرو‌های دلسوز انقلاب به‌ویژه در حوزه رسانه می‌خواهد در ایام باقیمانده تا انتخابات، مراقب دسیسه‌های اختلاف‌افکن بوده و اجازه ندهند هیچگونه سوءظنی میان جریان‌ها و افراد جریان انقلاب رخ دهد تا ان‌شاءالله در روز ۱۱ اسفند شاهد انتخاباتی پرشور باشیم. / تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما